ludrio Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Sjekk også ut kategorien da.. Carspotting.. Man legger ut info og/eller bilde, og venter på info om bilen. Siter Sviddgummi.no1999 BMW E46 318i 1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition 1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet x 1991 VW Golf MK1 GTI x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet x 1977 VW Polo MK1 0.9 x 1982 Ford Taunus Bravo x 1991 Nissan 200sx s13 x 1991 Honda Accord 2.0 CB3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Calibra har blitt herpa av alt for mange personer i dette landet og andre land med lexus lamper og dritt, derfor hater alle calibra nå... jeg synes et par av komentarene her er rett og slett patetiske, Greit fronten er overkill, men det er smak og behag, breddinga synes jeg var drit deiligt og baken var drit pen, og lakken var fin, felgene trenger jeg ikke og nevne engang, ( du finner nesten ikke penere felger) en spesiel calibra med en fin v6 motor som tåler masse juling, men helt klar en veldig gjennomfør bil i mine øyne som ble veldig pen, unntatt froten, fordi jeg har sett litt for mye av slike pansere osv. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calibrasigge Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Vill ikke helt si meg enig at alt for mange calibraer har blitt hærpa. gå inn på calibra.no så finner du fine calibraer i fleng. Gamlebilen til Thomas som dere diskuterer her er stilrent gjennomført. Eneste jeg ville endret er fronten (for mye japsefront) og fått på noen crome angeleyeslykter. For å komme med min subjektive mening om hvordan en calibra skal se ut mener jeg stylingen til Lenk eller riegers GTB eller GTX er det fineste (har selv GTB) Siter Sigge//OMC Oslo-Akershus Opel Omega mv6 caravan XOpel Calibra Turbo C20XET (solgt) X Opel Omega 2.0i (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 spotta den på kongsvinger for ca en ukes tid siden, noen som vet hvor den ble solgt til? Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 bilen var pen fra siden, ingen tvil om at breddinga passa bilen bra, men fronten passer rett og slett ikke sammen med den breddinga der.. allikevel må jeg vel si at den er en av de peneste calibra jeg har sett.. :) men det er da min mening, lov for andre å mene noe annet.. ;) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Vill ikke helt si meg enig at alt for mange calibraer har blitt hærpa. gå inn på calibra.no så finner du fine calibraer i fleng. Gamlebilen til Thomas som dere diskuterer her er stilrent gjennomført. Eneste jeg ville endret er fronten (for mye japsefront) og fått på noen crome angeleyeslykter. For å komme med min subjektive mening om hvordan en calibra skal se ut mener jeg stylingen til Lenk eller riegers GTB eller GTX er det fineste (har selv GTB) jo det er for mange tulliger som har hærpa calibra, snakker ikke om de på calibra.no, men det er noen der også, som har hærpa calibra. men men det er smak og behag. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calibrasigge Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 jo det er for mange tulliger som har hærpa calibra, snakker ikke om de på calibra.no, men det er noen der også, som har hærpa calibra. men men det er smak og behag. kan forsåvidt si meg enig i det. Synes Calibraene er penest med litt diskret styling. japselooken for være forbeholdt japse biler Siter Sigge//OMC Oslo-Akershus Opel Omega mv6 caravan XOpel Calibra Turbo C20XET (solgt) X Opel Omega 2.0i (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir19 Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Det er den styggeste skropeln jeg har sett! Siter Bruk vett, ligg sånn høveli brett ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Greit nok..Jeg har eid en bredda bil sjøl, og syntes det ser tøfft ut når folk gjør det litt spesielt. Men for å være helt erlig, syntes jeg ikke bilen passa bredinga...Også syntes jeg det var litt "jalla" bredding. Hadde de gjort litt mer med det, som f.eks å dra breddinga vidre nedover dørene og gjort litt mer ut av det, så ville den sett mye bedre ut med en gang. Men uansett, bilen passer ikke bredding mener nå jeg :) Og litt positivt, absolutt bra at noen gidder å gjøre litt spesielt med bilene sine, morsomt å se :) Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg