Gå til innhold

Helt vill Calibra i Skien

Ranger emnet


ludrio

Anbefalte innlegg

Nei si det :P Jeg driter i om folk syns den er stygg, har bare litt vanskelig å se det :P

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, nå tar du alle under en kam vettu, husk "DU SYNS" :P

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget her er at det går sinnsykt mange skrøpelige Calibraer i dette landet, men denne var jo faktisk et unntak i mine øyne.. Ikke nødvendigvis fordi jeg syns frontfangeren var "drittøff" eller noe sånt, men fordi den klarer å skille seg ut i mengden. Den vekker garantert mye oppmerksomhet, og hva vet vi? Kanskje det var det eieren var ute etter når han bygde den..

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det finnes fine calibraer synes jeg. som liten ville jeg ikke ha noe annet enn calibra, det kom jeg over.

Men å ta en stykk bil og røre rundt med masse plastikk er ikke bestandig en bra oppskrift, med mindre det er oppmerksomhet man er ute etter.

Finnes mange calibraer her i norge som er mye penere og mer gjennomførte, og som er brukt mye mindre tid og penger på.

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååååå, fordi jeg er 19 år, har jeg ikke lov å ha egne meninger om bil? Der er jeg HELT enig. For du skjønner det min kjære venn, at vi mellom 18 og 25 er nemlig totalt evneveike idioter. Hvordan vi i det hele tatt fikk lov å vokse opp er for meg et mysterium. Det eneste vi gjør er og laste samfunnet med våre livsfarlige biler, vår hinsides kjørestil, og vi er generelt en pest og en plage. Du har helt rett, jeg er ikke den "mest opplyste" personen i verden, du skjønner det at jeg er nemlig stokk dum. Du er en MYE bedre person enn meg, og det eneste jeg håper og oppnå i livet mitt er og bli slik som deg. En intelligent, opplyst, ansvarsfull og voksen person. Du er og blir, min store helt.

 

Jeg mener at den calibraen er utrolig stygg. Jeg kan ikke fordra et slikt stukt, store massive fangere, styling som ikke følger formene på bilen, og generelt "overkill". I mine øyne er det enten clean-look, eller dtm stuk.

 

AudiRR: "Kom tel han far å hopp på glansen"

 

Mkalle: Ja, det kan jeg si. Det ser ut som om de har tatt en calibra, og limt på noen plastbiter, SPESIELT fra den vinkelen.

 

Edit: Jeg kan si en positiv ting om bilen: Felgene.

 

Har ingen problemer med å se hvorfor du har valgt det nicket du har.....

 

:helpme:

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var rett og slett grusom. Ingenting passer på den bilen der. Stylingen skal ikke være stor og brautende, den skal følge bilens orginale linjer. På den bilen ser det ut som om han har klistra på noen helt random fangere, lakkert de, og kalt det for "extrem styling".

 

Nei fy faen. Den bilen der var ikke bare stygg, grusom og overdrevent stylet. Den var direkte motbydelig.

 

Halleluja!

De har da rett i at den var litt tøff fra siden

 

Du burde se denne i live, så hvis da fortsatt står på din mening. Da begynner jeg å lure virkelig på hva du synes er fint. :o

 

Merkelig at det argumentet kommer hver eneste gang noen av oss som liker cleane biler klager på styling.

 

Er jaggu meg helt enig.. denne bilen var ikke mye pen! Masse plastikk er sjeldent pen.. den røde s13 det er snakket om her, med s15 front, det var mer ett vellykket prosjekt spør du meg!!

Den er jo nydelig! Og skikkelig godt gjennomført.

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til motor så er jo ikke 170 hk den største motoren!

Du får jo C20LET til disse, med 204 hk hvis jeg ikke husker feil.

Der har du også 4WD:)

 

Men smaken er det delte meniger om ser jeg, og får vel si meg enig i de som ikke liker den. Liker ikke slik ekstrem styling!

 

Men tøft prosjekt da(får nesten si det:P)

Ascona B ønskes kjøpt!

Max 15 000!

Minimalt med rust!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tingen er, at de som liker bilen kan vel si det, og da er det ikke noe vits i andre å klage på at noen liker den og si ting som "skjønner ikke at du kan like den" og sånt no..

 

La nå heller de som liker den å skrive det, og de av dere som ikke liker den, vel ikke svar da vel.

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehem.

 

Jeg har sagt dette utallige ganger før, og jeg sier det igjen: Når du legger ut en bil på et diskusjonsforum, så MÅ DU forvente og få tilbakemeldinger, både positive og negative.

 

"Dette er min bil! Gi tilbakemeldinger MEN IKKE SKRIV NOE SOM HELST NEGATIVT OM DEN!"

 

Altså, det blir for dumt.

 

Bottom line: LEGGER MAN BILEN UT PÅ ET DISKUSJONSFORUM, MÅ MAN TÅLE AT FOLK HAR FORSKJELLIGE MENINGER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår