vrtx Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Litt om min nyinnkjøpte Bmw 325i e30. 1986mod km.st oppgitt til 270k men byttet instrument for en stund siden og er ikke gått noe mer enn 220k. Bilen er originalt rød av typen Zinnoberot og er opplakkert i fjor i samme farge bare med sort panser, koffertlokk og takluke. Ikke helt min smak men syns det er litt tøfft fordi. -Bilen er senket 60/60mm med apex. -Green Cotton luftfilter og adapter -Overdimensjonert eksos i 3" hele veien med en potte. -Recaro seter -Omp 350mm ratt og boss -Motor er trimmet men ingen vet hva som er gjort. Mistenker noe arbeid er gjort med toppen. -Turbo groove skiver -M3 replikka speil -M3 nyrer i front Har ikke noe planer med bilen egentlig. Det som skal gjøres er å bytte ledd og foringer i giroverføring samt nye mansjett og girkule og muligens bytte noen foringer i bakstilling. Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Hhee grattis med ny bil:D Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Grattis med "ny" bil ja! :) Møtte denne/deg i vika her om dagen, syntes den så "fresh" og fin ut jeg :) Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Takker :D Bilen blir enda freshere med sommerhjula :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Etter kort tids eie ser jeg meg nesten nødt til å selge, så hvis noen er intressert er det bare å pipe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Jaja, va jo ikke lenge du sku ha den men va no E30 eier ei stund igjen.. Såg bilen sto på ytteren. Selg alt anna å behold e30:partyon: Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Hvorfor selge igjen så snart? Hvor mye skal du evnt. ha for bilen da? Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Alt over 30 vurderes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 grattis med ny bil og nå skal du selge den :P? grunnene er? den går som den skal? er en smule intresert :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 grattis med ny bil og nå skal du selge den :P? grunnene er? den går som den skal? er en smule intresert :) Grunnen er fordi jeg må ha en bil som jeg kan ha bilfrakter bakom. siden det blir en del biltreff til sommeren med skyline min. Bilen går som den skal og litt til! ;) synd å selge men må man så må man :) Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg