Colli Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Bort med R! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Lol.. ja.. Ps. våre biler er skilt (skillt) ved fødselen!! Dvs. din STV og min STV..Min har også CE skilter... :o Jeg mangler en turbo, men.. :P Har turbofelgene og snart samme baklys.. hehe. Men jeg og Colli fjernet "ti metrene" på bilen min i dag, ble mye mye bedre!! (skal nevnes mine var knuste!).. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Volvo_Rune: Stemmer det ja. Colli: R`n skal bort etterhvert. Ellers så har jeg fått lånt meg garasje som jeg får bort vannlekkasjen/e og fukt problemene en gang for alle håper jeg. Samt at jeg har kjøpt et 3" JT anlegg fra volvo1983 her på forumet som byr på problemer igjen. Pakkene jeg får tilsendt at privat personer blir sendt i retur igjen straks de har ankommet hovedterminalen i Trondheim:/ Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Må jo nevne at det ikke er Min feil at det blir sendt i retur, pakken er vell GODT merket:P Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hehe, nei:p Men pakka har ankommet postkontoret mitt nå så, henter det ut etter jobben:D Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 På tiden med en oppdatering. Ventet lenge på at bcb skulle få inn eiker felgene igjen, men i påska kom de og i forrige uke ble felgene montert på bilen med nye falken dekk. Ble dårlige bilder, visste ikke at digital kameraet var feil innstilt:p Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 lysfeil å?eller kun pæra som har gått i ene baklykta.. fin bil ja :) ,så en helt lik en forrige helg,da jeg var på tur til Sunndalsøra, eneste som var forskjellen var at det var penta felger på den, å 240 gl merket bak Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet April 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 lysfeil å?eller kun pæra som har gått i ene baklykta..fin bil ja :) ,så en helt lik en forrige helg,da jeg var på tur til Sunndalsøra, eneste som var forskjellen var at det var penta felger på den, å 240 gl merket bak Vet at det mangler lyset bak, får ikke skikkelig kontakt når jeg skrur den fast bak:/ Mangler også et kjørelys foran på venstre side:p Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 har du AC? (aircondition) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 har du AC? (aircondition) Ja, er ettermontert av forrige eier, men ikke i bruk pr.i dag. Gjenstår litt små ting og må fylle gass som sikkert koster flesk. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Ja Magnus fiksa en del med den bilen der.. Skjønner ikke at han solgte den.. Men det ser iallfall ut til at han har solgt den til noen som fortsatt tar vare på den;) Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Hmm, kjenner ikke til magnus. Men jeg kjøpte den av en som het Daniel Bokerød og før der het eier Terje Strand. Joda, prøver jo så godt jeg kan å ta bedre var på denne her enn det jeg beklageligvis ikke greie med forrige og første bilen min. Har jo en del deler som jeg håper på å få på plass i sommerferien. Bla: 3" JT anlegg Ny alu-radiator med termobryter for el-vifte(har en el-vifte og kåpe fra 940) Midtarmlene foran i skinn og koppholder foran og bak R-sport sete trekk Muligens det blir senkesett og bilstein cs dempere etterhvert Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Ja, er ettermontert av forrige eier, men ikke i bruk pr.i dag. Gjenstår litt små ting og må fylle gass som sikkert koster flesk. kult Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Hmm, kjenner ikke til magnus. Men jeg kjøpte den av en som het Daniel Bokerød og før der het eier Terje Strand. Joda, prøver jo så godt jeg kan å ta bedre var på denne her enn det jeg beklageligvis ikke greie med forrige og første bilen min. Har jo en del deler som jeg håper på å få på plass i sommerferien. Bla: 3" JT anlegg Ny alu-radiator med termobryter for el-vifte(har en el-vifte og kåpe fra 940) Midtarmlene foran i skinn og koppholder foran og bak R-sport sete trekk Muligens det blir senkesett og bilstein cs dempere etterhvert Ja stemmer det, var oppe hos han å henta no senkefjører å bakaksel mens han hadde bilen. Mente han hette Magnus når jeg skrev det men når du sier det så heter han jo Daniel.. haha jaja. Har faktisk vært senkesett på bilen før. Men han pella det vekk fordi han syntes bilen ble for lav til hans bruk. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Ikke noe muligens senkesett og bilstein. Du må ha det asap. Ser om en SUV. 245xc ;) Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg