Gå til innhold

Reklame

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Skjønner at gutta skal tjene penger, men er det mulig å fjerne den baben som frekventerer på høyre siden, dette finner jeg støttende og det er ikke fleip. Denne dama har ikke noe med/om bil å gjøre.

Sikker fint for fjortiser å se slike damer, men for meg virker det bare dumt og irriterende.

Ref: forumets egne regler:

Bildegalleriet

Bildet skal være bilrelatert

 

Inneholde skal være bilrelatert

 

Være støtende mot andre personer.

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at gutta skal tjene penger, men er det mulig å fjerne den baben som frekventerer på høyre siden, dette finner jeg støttende og det er ikke fleip. Denne dama har ikke noe med/om bil å gjøre.

Sikker fint for fjortiser å se slike damer, men for meg virker det bare dumt og irriterende.

Ref: forumets egne regler:

Bildegalleriet

Bildet skal være bilrelatert

 

Inneholde skal være bilrelatert

 

Være støtende mot andre personer.

 

Er du seriøs? Jenta heter Heidi og jobber for Drift Battle. Ergo har hun i aller høyeste grad noe med bil å gjøre. Hun er forøvrig fullt påkledd og ifort en t-skjorte med Drift Battle logo. Vi snakker ikke frk. Rask i bikini eller noe her, kun et helt streit ansiktsportrett...

 

Forøvrig er dette en annonse, ikke redaksjonellt innhold og berøres således ikke av forumreglene...

 

Men uansett, den skal bare stå ut dagen så du får bite tenna sammen :D

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seriøs? Jenta heter Heidi og jobber for Drift Battle. Ergo har hun i aller høyeste grad noe med bil å gjøre. Hun er forøvrig fullt påkledd og ifort en t-skjorte med Drift Battle logo. Vi snakker ikke frk. Rask i bikini eller noe her, kun et helt streit ansiktsportrett...

 

Forøvrig er dette en annonse, ikke redaksjonellt innhold og berøres således ikke av forumreglene...

 

Men uansett, den skal bare stå ut dagen så du får bite tenna sammen :D

Jepp, hvorfor er det ikke bilde av gutta som jobber hos Drift Battel også det er god plass på venstre side, hvis det er et argument:spin

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert 99% av alle på forumet liker vel jenter. og føler at det ikke er noe galt i det hele tatt og kikke på dama..

 

Statistisk sett bør det vel være rundt 4-5% som liker gutter bedre.

 

For all del, ikke noe galt i det altså. Hvem vet, kanskje vi må ha noen Drift Battle hunk's etterhvert :pimp

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg liker den dama, og den svarte bkgrunnen mye bedre enn den blåe som var der ;)

Bakgrunnen er 10x bedre, men dama kunne dere ha spart meg for. Skal vedde på at 40% av bilene på forumet her har mindre sparkel enn hu kjerringa der har. Oversminka Barbiedokker er ikke min ting.

 

Til trådstarter; du får det ikke lett i sommersesongen som blir støtt av så lite.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakgrunnen er 10x bedre, men dama kunne dere ha spart meg for. Skal vedde på at 40% av bilene på forumet her har mindre sparkel enn hu kjerringa der har. Oversminka Barbiedokker er ikke min ting.

 

Til trådstarter; du får det ikke lett i sommersesongen som blir støtt av så lite.

 

Er ikke så mye sminke faktisk. Bildet er tatt på et verksted og uten spesiell sminke for anledningen. Litt retusjert i photoshop for bruk på plakater etc. er det riktignok, men Heidi er faktisk så pen uten sminke ;)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at gutta skal tjene penger, men er det mulig å fjerne den baben som frekventerer på høyre siden, dette finner jeg støttende og det er ikke fleip. Denne dama har ikke noe med/om bil å gjøre.

Sikker fint for fjortiser å se slike damer, men for meg virker det bare dumt og irriterende.

Ref: forumets egne regler:

Bildegalleriet

Bildet skal være bilrelatert

 

Inneholde skal være bilrelatert

 

Være støtende mot andre personer.

 

Hvis du bruker http://www.mozilla.com sin Firefox browser, kan du laste ned https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/10

 

Bare høyre trykk på ethvert bilde, og trykk "Adblock image", voila ikke no reklame.. I allefall det som er bildeform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig.. Skal jeg se på damer, så gjør jeg ikke det på bilforumet.

 

Men seriøst, hu plager meg ikke mest.

DEt som plager meg mest, er all den reklamen som plutselig poppa opp på hver side av forumet. De for Japan Auto og alt det der, plutselig kom det opp på hver side, og gjorde alt veldig rotete. Og for å gjøre det ekstra irriterende: OM vi faktisk var interessert i noe av det det liksom var reklame for, er det faen meg ikke laga link :P Så vi må skrive det inn manuelt, det tror jeg nok aldri skjer.

 

Kan dere ikke fikse et stylesheet til oss som ikke vil se Heidi da?

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår