ChristR Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Hei. Har støpt en slags glassfiber stolpe. Tenkte det kunne vært fett med lys inne i denne, men det man ser fibrene alt for godt. Noen tips til hvordan jeg får den mer gjennomsiktig? Trenger også å ha den helt glatt, hvordan får jeg til dette uten å måtte pusse ned alt? Finnes det gjennomsiktig sparkel? Hadde vært fint om noen visste, har ikke så mye peiling selv. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Ingen som har en liten formening en gang? Haster igrunn.. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shm Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Glassfiber/polyester er jo ikke gjennomsiktig, så tror du sliter litt der.. Siter - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Problemet er ikke å få lys i det, problemet er at det skal se bra ut. Det er ikke direkte gjennomsiktig, men når man har lys inne, blir glassfiberen litt opplyst. Men jeg trenger å få det slett utenpå...Og helst at fiberne ikke skal lyse... Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Rett meg hvis jeg har feil: Men glassfiber sier seg jo sjøl at det er fiber inni... Fibrene blir jo da såklart å vises gjennom hvis du har lys inni? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Ta å lag stolpen i plexi og lakk plexien.. så blir det sikkert bra ;) Sorry dobbelpost (A) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Holoy! Bruk en polyester duk eller en litt fin vevd glassfiberduk og epoxy. Da kan du få det helt gjennomsiktig. Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg