Arntsn Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Heisann, skikkelig fin golf du har :) Slenger inn ett inspirasjonsbilde: (Er ikke saa mye som skal til, er for0vrig en vortex leppe paa denne om jeg ikke tar feil) Ser du vurderer crystal clear, men hva tror du om disse?: Felger som jeg mener vil passe 8.5 forran og 9,5 bak ca :p http://img.photobucket.com/albums/v40/Espen/leftcoastvw7.jpg http://img.photobucket.com/albums/v40/Espen/IMG_1752c.jpg http://img.photobucket.com/albums/v40/Espen/southcitynightsSidcleanR1.jpg Huske justertbart understell da :) Ellers synes jeg kanskje det var litt tungvidt naar du hadde link til alle bildene. Men for all del konge bil du har, skulle gjerne hatt en selv :) Hehe, takk takk=) ja inspirasjonsbilder er GULLværdt! har flere ganger lagt bilen på is om hva jeg ville gjøre på den:) men man har jo ett HAV av muligheter på Golf IV. Vurderer Crystal clear faktisk, tenkte jeg skulle ha en clearlook over hele bilen, men har tenkt vældig mye på de lyktene du kom med! har egentlig mest lyst på sånne egentlig!:) kan fort bli mye når man tar clear look på hele bilen!!:P men får se hva jeg blir og gjøre. Hehe, ja felger er ett MUST! har ikke så fine vinterfelger at det gjør noe!!:P men tror det blir MOMO WRS t sommeren har forelsket meg i de felgene!!:P hehe. hæærlige bilder du har!! er en del inspirasjon i bildene! Justerbart senkesett er jo ett must snart! regner med når våren kommer bir det justerbart senkesett!!:) Kom bare med ris og ros og forslag på hva jeg kan gjøre med og på bilen! er en del inspirasjon i bare det og høre hva andre syntes og mener om bilen, og hva som kan gjøres!!:) Hehe, takk for komplimanger av bilen!:D er litt oppmerksomhet rundt den, er ikke mange i byen som ser lik ut. !:D har du bilder av hvordan din IV så ut??:) Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Meget pen bil :) Jasså du bor i Bodø ja. Jeg har nok ikke sett bilen din ennå jeg da.. :p Førstegangstjeneste her jeg, rusler litt med NASAMS 2! Takk Takk, glad noen liker utseendet på bilen min!!!:D blir motivert!! Ikke fått lagt ut noen bilder av passaten??:O:P Hehe, jepp bor og kjør rundt i bodø by!:P rart du ikke har sett meg da! eller kjører ikke så mye om dagene;P Hvor lenge skal du vær hær? Trives du i bodø forblåsteby?;P Åh;D du må bare si ifra hvis du ser meg!! Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Golfen er nå til salgs!!! :( har fått firmabil og større familie og har fått en audi a6 i tillæg t golfen så.. da er den til salgs http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1982793 Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Ikke verst pris det der? :) Men ikke all verdens til bilder da, ikke ett bilde som viser hele bilen. Close up er fint for å vise lakken, men vanskelig og få inntrykk av hvordan bilen egentlig ser ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elwood84 Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 du har så og si dønn lik bil som meg bortsett fra farge og styling.. min har gått 133000km 99 modell.. satt ned prisen pga bulk i panser eller? Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Ikke verst pris det der? :) Men ikke all verdens til bilder da, ikke ett bilde som viser hele bilen. Close up er fint for å vise lakken, men vanskelig og få inntrykk av hvordan bilen egentlig ser ut.. hehe, jo det er sant.. skal ta med meg eos kameraet ut når bilen er nyvasket og ta flere bilder.. tok bare non bilder i fullfart og la inn!!:P Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 du har så og si dønn lik bil som meg bortsett fra farge og styling.. min har gått 133000km 99 modell.. satt ned prisen pga bulk i panser eller? Heisann, jepp og ett par andre småting egentlig. men bilen skal bort!:P har ingen aning hvor jeg skal gjøre av bilen egentlig! har en audi og firma bil i tillæg så det blir litt masse!:P Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 heisann folkens.. Selger bilen min!;D noen som er inntresserte ?? Selger også ett 4eika ratt og airbag til golf iv 1200kr selger orginal lyktene orginal lysbryter orginal antennen orginal dimmebryter for lys inne i bilen og høyde nivå på lys Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Da va bilen Solgt!:(:repost: Men har kjøpt ny bil http://img91.imageshack.us/my.php?image=bilde004im7.jpg Audi A6 2.4 V6 Quattro 99mod Med Xenon skinn interiør aircon takluke og Masse mere Har alerede gjort litt med bilen, sotte xenon som sto på golfen. bygd inn anlegget i bilen og annet småting:) Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg