Veritas Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Etter lang tid uten bil pga militærtjeneste kom jeg over en strøken 1987 Golf GTI 16v, og klarte ikke la den gå. Kommer ikke til å kjøre et svært prosjekt på den, men greit å ha en liten tråd på den likevel. Specs kjenner dere til så legger kun ut noen bilder for nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Pen bil du har fått deg, det må jeg si:) synd det var 4 dørs, da 3 dørs tar seg mye bedre ut;) Hvilke planer har du for golfen da? Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 gjør da ikke noe å ha 5-dørs... sleeper-faktoren øker :) finfin bil dette. sku bare hatt dørlist på bakdørene også :) tøft med hellakkerte fangere, skjerm-breddere og lister. grattis med ny bil :) Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 liker 5dørs bedre jeg å,men smak å behag det vetts=) fin bil forresten=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 måtte gi for denna a? =) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 gjør da ikke noe å ha 5-dørs... sleeper-faktoren øker :) finfin bil dette. sku bare hatt dørlist på bakdørene også :) tøft med hellakkerte fangere, skjerm-breddere og lister. grattis med ny bil :) sleeper golf gti 16v?? lol... så bra går det jo ikke med mindre det er overladet. 4 dørs er helt greit det... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Har ingen store planer, men et nytt interiør blir det ganske sikkert. Mulig delskinn/alcantara. Kjøpt meg en ganske verst spiller idag, ellers står det et bra anlegg i den, rockford forsterker og en 12" sub. Lister på bakdørene kommer også, har de liggende. Den skal heves litt så jeg får plass til spacere, syns hjula sitter litt langt inne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Er ikke spesielt glad i 4dørs selv men denne så fin ut. Kjipt at listen(e) på bakdørene er borte. Sikkert ikke de enkleste å få taki. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 hvis noen har en ny leppe til fangeren min hadde jeg blitt jævla glad. gått litt hardt for seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet April 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 denne vurderes solgt så ring hvis du skulle være interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 denne vurderes solgt så ring hvis du skulle være interessert. det varte jo ikke lengegrinchy Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Gikk fort det;) Selv liker jeg 4 dørs best,er alt for mange 2 dørs der ute syns jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 det varte jo ikke lengegrinchy og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg