a32 Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Vet ikke hvor mange hk den hadde...tør ikke gjette... Har aldri sett skiver bak på en Micra, så akurat det blir vel kansje litt vanskelig. men det kan vel kansje hende det fins? Går jo flere racing-rigga Micraer, med opp til over 300hk, og de har helt sikkert ikke tromler bak ;) Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by a32 Går jo flere racing-rigga Micraer, med opp til over 300hk, og de har helt sikkert ikke tromler bak ;) Det er jo noen micra'er som er rigget for is-rally. Den jeg så hadde 3L V6er (fra maxima?) med 412hk, firehjulstrekk, veltebur og var totalt ribbet innvendig. Det MÅ bare være morsomt å kjøre! De er jo ikke akkurat tunge heller.. Hva med å få tak i de skjermene som er på rally utgaven da? De ser mandige ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Det finnes skivebremser bak til micra "k11";) Har sett det flere ganger jeg!! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 haha, jeg har en micra, riktignok 1l, kanskje jeg rett og slett må sette inn turbo gitt. Ikke så kult å kræsje med den men. Min går i maks 140km/t. Da er du redd altså:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg