vest_racing Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 noen oppdateringer snart :)? Desverre ikke skjedd så mye for tia.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 jeg bøyer meg i støvet... Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Takktakk...:D Var på Rudskogen i helga, og ble veldig skuffet over at det ikke var flere wankel biler på banen...:deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 ok, ja, skuffende.. men du.. lakkerer du selv? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 ok, ja, skuffende.. men du.. lakkerer du selv? Lakkere litt selv, men utvendig blir det nok overlatt til proffer..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Lakkere litt selv, men utvendig blir det nok overlatt til proffer..:) ok, jeg lurer på hvor stor kompressor man trenger for å lakkere frontfangere osv.. evt hvor stor kompr man trenger for å hellakkere biler Vet du noe om dette? hva har du selv? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 ok, jeg lurer på hvor stor kompressor man trenger for å lakkere frontfangere osv.. evt hvor stor kompr man trenger for å hellakkere biler Vet du noe om dette? hva har du selv? Vet ikke hvor stor den eg har er, men den er ganske stor.. Er vel mellom 300-400l/min den bør gi for å bli brukt til lakkering.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Vet ikke hvor stor den eg har er, men den er ganske stor.. Er vel mellom 300-400l/min den bør gi for å bli brukt til lakkering.. ok, så det er såpass ja.. hadde trodd det holdt med 100L/min Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Har vist glemt å legge ut noen bilder...:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Skal det der være endelig plassering av pedalene? Har du prøvesittet og testet ut ergonomien og funksjonaliteten før du boltet fast akseleratorapparaturen? Kan hende bildene lyver, men det ser ikke veldig bra ut mtp inspirert kjøring. :driving Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Skal det der være endelig plassering av pedalene? Har du prøvesittet og testet ut ergonomien og funksjonaliteten før du boltet fast akseleratorapparaturen?Kan hende bildene lyver, men det ser ikke veldig bra ut mtp inspirert kjøring. :driving Har sjekket det ja..:) Gasspedalen er ikke festet enda.. Også er det ikke så veldig god plass i en FD til å flytte på ting her og der...:S Men hvor ville du ha festet dem da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Neeisj, hvis clutch&brems er ferdig tilpasset og stemmer bra i forhold til sitteposisjon der de er ville jeg ha bygd om gasspedalen til topphengsling, hengslet den opp på ca samme sted som pedalboksen på en sådan måte at gass og brems kommer på ca samme høyde og dybde. Har noen dårlige minner fra Ascona B hvor pedalene sitter tripp trapp tresko høydemessig. Du skal vel ikke engang ha skilter på bilen, så da er det bare å modde i veg. :) Men det er nå meg. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Neeisj, hvis clutch&brems er ferdig tilpasset og stemmer bra i forhold til sitteposisjon der de er ville jeg ha bygd om gasspedalen til topphengsling, hengslet den opp på ca samme sted som pedalboksen på en sådan måte at gass og brems kommer på ca samme høyde og dybde. Har noen dårlige minner fra Ascona B hvor pedalene sitter tripp trapp tresko høydemessig. Du skal vel ikke engang ha skilter på bilen, så da er det bare å modde i veg. :) Men det er nå meg. Trenger ikke bygge om for å få den opp, men den ble bare satt inn på en bolt som stod der...hehe Så den skal flyttes opp så den ligger likt..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Her er bilde av motoren slik den står nå.. Delene til den blir sendt ut for balansering i slutten av uka el neste uke.. Blir også gjor maskinering i motoren for montering av stud kitet.. Har også fått noen snap on braketter som skal brukes på skjærmene framme og frontspoileren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 najs stuff... hvor får du kjøpt slike braketter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg