vest_racing Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Lagde meg noen sete fester igår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Men så var det noen som sa at eg ikke kunne ha dem sånn...:rules: Så eg måtte kikke litt i bilsportboka, og idag ble dem sånn: :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Fikk liksom ikke helt til å få vist hvordan fargen er på bildene, men la gå.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 har du glemt innfestninger til fjørbein foran? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 har du glemt innfestninger til fjørbein foran? Nei har ikke det..;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pionersport Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Konge prosjekt! Lurer på hvor mye du har brukt på hele bilen hit til, Sikkert ikke billig :D Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Konge prosjekt! Lurer på hvor mye du har brukt på hele bilen hit til, Sikkert ikke billig :D Takk for d.. Hvor mye, det tør eg ikke svare på.. Hadde sikkert kommet folk i hvite frakker å hentet meg...dukenukem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Fikk delrin foringene mine idag.... Skal prøve å få tak i noe svart lakk i morra slik at eg får lakkert bakstillinga og få den på igjen i morra.. Her er noen bilder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Fikk det nye sveise apparatet til verkstedet idag.. Gjort litt med bilen og: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 rått rått rått & rått !! jeg som trodde jeg hadde omfattende prosjekt:p hehe. blir sjit bra det her!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 rått rått rått & rått !! jeg som trodde jeg hadde omfattende prosjekt:p hehe. blir sjit bra det her!!! Takk for det..:) Blitt litt mer enn det som var planen kan du si.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Begynte å lage meg fester til coilovers framme idag, men dem skrapa eg.. Var ikke enkelt å få dem helt beine, så bestiller noen som eg kan sveise på.. :lol: Skulle hatt noen sånne: Har fått sveisa opp det eg skulle bak idag, så nå kan eg få laget ramme til Fuelcell... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Lakka litt idag, det meste av lakkering som eg skal ta er nå unna gjort.. Skal til Oslo på Kurs idag, vis det er opent over Haukeli da.. :lol: Så blir en stund til det blir oppdatering nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Jeg må virkelig si at jeg beundrer jobben du gjør her, stå på :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Jeg må virkelig si at jeg beundrer jobben du gjør her, stå på :) Jo takk for det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg