Stingah Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Hei Det er noe snusk med draget i bilen min. Mistenker LMM eller turboen. Er det noen måte å feilsøke dette på med vag-com eller vag-scope? Er ikke noe feilmeldinger på dette når bilen står i ro med kun tenninga på.. Men kanskje når feilen oppstår? Har en Golf IV 1.9 TDi med 90 hk. Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 ja,det er fullt mulig.alt kommer opp på skjermen."live data"fra alle sensorer som overvåker for eks.motorn.bare gjør det,det er sikreste måte å vite nøyaktig hva som skjer med motorn,i denne tilfelle. Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 jo jo, er klar over det. men hva skal jeg overvåke, og hva skal jeg se etter? :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Når har du problemer da? Har en 90hk passat selv som fjusker ved pådrag, har vært inne å feilsøkt, uten resultat. Ingen feil å finne i elektronikken, og riktig timet dieselpumpe. Mulig feil kunne være en kile på veiva som holder reimhjulet. Hendte denne ble slitt, og da kunne man få litt feil timing ved pådrag o.l. Skal bytte min ved neste regreim bytte iallefall. Kan det være noe lignende du sliter med også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Aner ikke.. Er bare av og til at jeg kjenner at turboen ikke drar slik den skal på en måte... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 når det gjelder turbo anleg det må du gjøre er å sjekke opp"manuelt".der vagcom hjelper ikke Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Hmm.. ok. takk for hjelpa Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg