Stingah Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Hei Det er noe snusk med draget i bilen min. Mistenker LMM eller turboen. Er det noen måte å feilsøke dette på med vag-com eller vag-scope? Er ikke noe feilmeldinger på dette når bilen står i ro.. Men kanskje når feilen oppstår? Har en Golf IV 1.9 TDi med 90 hk. Legger den her og siden det er vag-com det er snakk om. Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Du kan jo prøve å kjøre bilen med frakoblet LMM og se om den da går like dårlig som med denne koblet til. Da er du iallefall et steg nærmere feilkilden. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Ja du sier noe dær.. Men er det ikke slik at en LMM kan være "litt" ødelagt.. For å si det slik Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Det stemmer nok det at den kan tidvis være dysfunksjonell. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Tok for et par dager siden å skrudde ut LMM, spraya GODT med CRC elektrorens inni den. Lot den stå noen min. før den fikk en ny overhøvling :) Lot den stå ett kvarters tid for å tørke HELT før jeg monterte den inn igjen. Ble merkbart bedre ja. Men er ennå ikke HELT bra.. Har fått tips om at det kan være ett koks-belegg på innsiden av innsuget eller no i den duren, bare usikker på hva det i det hele tatt betyr :) Så venter på at noen forklarer meg hvordan jeg fikser det.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 jeg er på min 5 lmm på 6mnd... bilen min tåler rett og slett ikke åpent filter:( Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Huff.. Men kan man feilsøke at LMM er gåen? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 jeg er på min 5 lmm på 6mnd... bilen min tåler rett og slett ikke åpent filter:( Lar du det tørke nok, før du setter det inn da? Huff.. Men kan man feilsøke at LMM er gåen?Ja og nei. Dvs det trenger ikke dukke opp på diagnose at det er noe muffens der. Men som Eyelid sier, er det å kjøre med den frakoblet ett greit triks. Hva slags symptoner er det du har da? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Min kan gå i nødmodus med hvert. Og av og til virker bare den siste lille piffen helt fraværende på draget.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Testa å kjøre uten LMM innkoblet nå, ble en liten forskjell, litt dårligere drag, men ikke så mye som jeg hadde trodd. Er det mulig at LMM er "litt" gåen da? :) Er vel høvelig gammal den LMM som står i nå. Kan jo bestille et par nye fra tyskland, så har jeg :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravemaskin Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 du kan feilsøke lmm. de på ts målte min og min registrerte bare 58% luft mot at den egentlig skal registrere ca 120%.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Oisann. Vet du hvordan de gjorde det? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravemaskin Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 nei, vet ikke hvordan de gjorde det. men som sagt kan Lmm være "litt" ødelagt. slik min var Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 ok.. får sende dem en mail da.. er nokså reale folk det der så. er vel neppe noe man kan gjøre med vag-com men.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Ble du klokere på dette? Er ganske sikker på at min er litt "kokko" om dagen! Bilen bruker liter på mila på lengre kjøring, og 1,3 på bykjøring!!! Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg