David_G Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 jeg tokk ut takluke å taktrekket i 740in min for å bytte. så kjøpte jeg meg en 760 dele bil med takluke å trekk.. takluka var toppers men taktrekket på denne var helt råttent under. så er de noen som har noe tips på hva jeg kan gjøre? får man kjøpt noen pirat trekk eller går det ann å bare spenne opp noe trekk? å på skroten har jeg tjekket.. er extremt takksom for svar da jeg helst sku vært ferdig med bilen på skjærtorsdag. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Det kan vel gå å spenne om noe stoff, bruke litt lim og "klemme" det fast med deksler. Jeg vil anbefale å få tak i et som er helt. Det er igrunn det beste. Eller evnt trekke om eller på en eller annen reparere det du har. Selv har jeg bare limt på nytt stoff på det som sitter i bilen, uten å ta det ut. Tok bare ut den delen til takluka .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 kjøp tekstil lim og strekk trekket ut og lim det i kantene på baksia Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 okey ja skall prøve på de men hvis noen har et trekk så skrik ut! Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 kjøp tekstil lim og strekk trekket ut og lim det i kantene på baksia Kan være greit å lime stort sett over hele for å unngå sig ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 hmm. ja.får se hva de blir til men aller helst nytt trekk:( Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malfred Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 hadde samme problemet jeg:P jeg tok å la på nytt trekk som ligner på skinn:P i sort såklart:P så limte jeg det på baksiden og det ser helt konge ut nå sammen med trekket på setene jeg har :P Siter Volvo v70 2.5TDI 2001mod Volvo 760 chevy 350 1985mod xVolvo 740 TDI 1989mod xVolvo 740 TDI 1987modxMazda 323 GT-R 1993mod til ombygging!xVolvo 740 Turbo 1985mod B230ETxVolvo 740 GL 1987mod B230K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 hmm. ja de begynner å høres ut som noe som hadde passa meg:D Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Kan være greit å lime stort sett over hele for å unngå sig ... var sån jeg fiksa mitt, kliner du lim midt på blir hele trekket hardt ikke sån ''hårete'' som det skal være Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GjerstaN^ Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 jeg bytta taktrekk seinest i sommer... prøvde med kontaktlim på spray og det gikk fårlig med det trekket som stod på.. hvis du skal ha trekket ut på en hel måte må det ut høyre fordør hvis det er sedan vel å merke. så ut i fra egne erfaringer var nytt taktrekk altfor dyrt, tror det kosta 3000 ellerno på volvo, så vi henta et på hoggern!! blei bra til slutt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 var sån jeg fiksa mitt, kliner du lim midt på blir hele trekket hardt ikke sån ''hårete'' som det skal være Da har du antaglivis brukt "feil" type stoff, eller lim kanskje. Det er ikke sånn som skal skje .. Men på en annen side, det skjer stadig merkelige ting :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg