Boosti Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Har hatt flere nyere biler det siste året, med støre motor og bedre utstyr. Men ingen har vært like god som den første bilen min. Så når bilen dukket opp bak garasjen når snøen forsvant, begynnte idene og dukke opp. Så da skal det endelig bli bil av den gammle rånebrakka igjen. Hadde mye planer for denne den gang jeg var 16 og fikk den. Har litt bedre økonomi nå enn den gang, så skal prøve og realisere det jeg drømmte om den gang. Planene er som følger: -Sveise rust.. -Bredde hjulbuer bak.. -Ny eksos.. -Mye senk.. -Fjerne dørhandtak bak.. -Nye bremseband bak.. -Audi 90 fanger.. -Audi 90 lyketer.. -Audi v8 baklykter.. -Sportseter.. -Felger med kant.. -Ny lakk Når det gjelder motor så er jeg litt usikker enda. Men jeg kommer til og ta karosseriet nå, og motoren i neste omgang Den 1,8 litern som sitter i nå, har fulgt alle servicer fram til 222000km og er totalt overhala da i 04/05. Litt flere bilder fra 2005, da var den ganske så strøken med ny reg-reim, nye bremser og ny overhalt understell: Men etter et år med hard behandling, har den forfalt en del. Sånn står bilen nå: Kommer oppdatering i morgen, når jeg få den frem og får gitt den en god vask. Vist den vil starte etter og ha stått i dvale siden før like før jul i 05 :rolleyes: Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 jeg trenger noen gode forslag til farge på bilen. Jeg har tenkt litt på orginal lakk med en tone mer blått, helt svart eller svart med litt lilla. Fant også noen bilder den gang bilen var ny i familien. Kjøpt hos vag kr 42000 i 1996. Den var eid av entusiast og rimelig strøken. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg