Grønvold Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 ja, tok de med norsk flagg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 har nå byttet ut de orange blinklyspærene bak med nye kvikksølvpærer:D har også montert panserløftere forran. Det nye eksosanlegget forventes å komme neste uke, om noen er interisert skal jeg selge mine sommerfelger: 17" med bra dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 leverte i dag bilen for soting av ruter. henter den igjen på torsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Kommer du på Golf treff på lørdag? På jæren.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 På Jaren (Hadeland). :P Jæren ligger sånn 10-12 timer retning Stavanger.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 bra du sa ifra, så jeg ikke kjører meg bort :P får sjå om jeg tar turen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 ang felger; ser på noen felger med følgende spec: Dimensjon 7x17 Boltsirkel 4/100 Innpressingsdybde 38 Navhull 60.1 passer dette rett på i f.hold til inpress og navhull? men 7x17 blir vel sikkert litt smalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Navhullet på G3 er vel 57,1 mener jeg, men det ordnes vel med senterringer.. Innpress er samma som originalt vertfall. Tror jeg har 7,5" på min, og syns det er perfekt fremme med ET35, så 7" med ET38 kommer litt lenger inn, men det vel ikke snakk om mange millimeterne. Bak blir det stående litt inni buen i forhold til fremme, men. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 ok. hmm. er også noen andre aktuelle: Dimensjon 7,5x17 Boltsirkel 4/100 Innpressingsdybde 40 Navhull 67,1 vil disse bygge ut for mye isåfall ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Nei, jo lavere innpress, jo mer bygger dem ut. Så ET40 bygger mer INN i buen enn ET38 (om felgen er like bred).. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 har i dag hentet igjen bilen, og det ble meget bedre med solfilm på rutene. mangler bare dørene forran, men det tar jeg senere. har også byttet ut de midlertidige skruene på bakleppa. så nå er den festet til fangeren med innfelte popnagler. venter med å sparkle over disse til den skal lakkeres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Eksosanlegg er no dritt!! :P men fikk på det nye til slutt etter maktbruk med vinkelsliper osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Bilen er nå levert til sveising av diverse. Skal skje litt forran, bak og kanskje noe på taket.. Før: Etter: (laget i paint) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_jinta Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Detti blir bra. Stå på! Siter -Tess Mitt Golf-prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92531 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 satser på det. har snart fått bestemt meg for farge® også, så sendes til lakkering så fort den er klar for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg