VR6power Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 hei, ser meget bra ut ;) ka du må gi for supersprint eksosen og ka får du med da ? komplett helt fremmefra eller ? Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 supersprint'en fant jeg hos BSbildeler.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 link til noen bilder før og under montering: Før: Prøvemontering: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Ingen av bildene fungerer :( Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Er home.no som tuller. Si ifra til Steen, Morten. Kan hende du får lov til å legge det på e5150. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 nå funker bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 leiter etter noen som er flink med lakksprøyta... noen her som kjenner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 da har jeg bestilt time for soting av ruter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaalf Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 da har jeg bestilt time for soting av ruter. åssen sjappe gikk du til da? Siter Bilen min VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 city bilpleie på hamar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaalf Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 city bilpleie på hamar. fikk du no pris? Siter Bilen min VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 ca 3100,- for 5 ruter. altså ikke framdørene. men det kan fikses senere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaalf Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 ca 3100,- for 5 ruter. altså ikke framdørene. men det kan fikses senere.. okay :) er vel egentlig ikke lov å sote framdørene heller da.. sliter med å finne noen som kan sote mine, for gidder ikke å gå til no sjappe for det er jo ran! Siter Bilen min VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Skjer ikke så mye med bilen om dagen, venter på resten av plastikken. så fort jeg får det, blir det bestilling av hellakkering.. Ellers så har jeg fått nye skilt med det nye designet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaalf Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Skjer ikke så mye med bilen om dagen, venter på resten av plastikken. så fort jeg får det, blir det bestilling av hellakkering..Ellers så har jeg fått nye skilt med det nye designet. Hvordan ser de nye skiltene ut? er det med det norske flagget på? Siter Bilen min VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg