Flaten 87 Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Hei Jeg har problemer meg bremsene på min 740 gl 86' med b230a. Det som er at når jeg trykker inn bremsene, så er bremsen mye hardere en vanlig. Virker som bremsekraftforsterkern er gått, og i tillegg hører jeg en "shhhh" lyd når jeg trykker på bremsene. Hørst ut til at det lekker luft en plass. Noen som vet hva dette kan være eller opplevd dette før. Haster litt siden jeg kun er hjemme i denne påsken, er i militæret Takker:volvopower: Siter Wolkswagen Golf 1,9 TDI 02' Ford mondeo 95' Citroen AX 4*4 96' Volvo 745 tic 87' B230ET Volvo 740 86' B230A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Hei Jeg har problemer meg bremsene på min 740 gl 86' med b230a. Det som er at når jeg trykker inn bremsene, så er bremsen mye hardere en vanlig. Virker som bremsekraftforsterkern er gått, og i tillegg hører jeg en "shhhh" lyd når jeg trykker på bremsene. Hørst ut til at det lekker luft en plass. Noen som vet hva dette kan være eller opplevd dette før. Haster litt siden jeg kun er hjemme i denne påsken, er i militæret Takker:volvopower: Sjekk vakumslangen som går fra bremseforsterkeren til innsuget. Hvis den er i orden og tilkoplingene er i orden for den slangen. Og du er sikker på at den slangen ikke blir sugd flat når du bremser,så er det selve forsterkeren som er gåen. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg