Gå til innhold

VW Golf3 1,8 pris???

Ranger emnet


olsenv

Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg har en VW Golf 3 1,8l 1993 modell.

 

Farge: Rød

Interiør: Meget pent brukt

Km: 155 000km (ny clutch på ca 140 000km, regreim på 120 000km)

Felger: 17" RS4 med 205/40-17

Bilstereo: Sony Xplod stereo og høyttalere, verdi ca 10 000kr

 

Utvendig er førerdøra bulka, men jeg har ei ny dør liggende. Ellers er det noen små lakkflekker som ikke er som de skal (klarlakk). Bilen bør igrunn hellakkeres. Nytt batteri for ei uke sia.

 

Hvor mye kan jeg få for denne bilen tror dere? Jeg hadde sett for meg å få solgt den som en prosjektbil (altså noen som kunne hellakkert den, evnt styling osv). Jeg har en del kontakter på styling, så jeg kan sikkert få tak i dette til en god pris fra tyskland.

 

Hva er verdien på denne tror dere?!;)

Snart '01 Lotus Elise MK2;)

'93 VW Golf 3 1,8GL

'93 (x)Mazda RX7 FD3S

'93 (x)Mazda RX7 FD3S Mazdaspeed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt sett lønner det seg å fikse det meste før salg, men om den skal selges som prosjektbil så blir det jo litt annerledes.

Uansett, en 1,8 G3 fra 1993 ligger ikke spesielt høyt i pris selv om den ser grei ut, men det er kanskje mulig å få 20-30k som nevnt over her..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, var det jeg tenkte :) denne tråden burde kanskje vært flytta til kjøp og salg, men om noen er interessert, gi en lyd :) Trenger å få unna denne så jeg kan få kjøpt meg en Lotus Elise MK2 til sommern

Snart '01 Lotus Elise MK2;)

'93 VW Golf 3 1,8GL

'93 (x)Mazda RX7 FD3S

'93 (x)Mazda RX7 FD3S Mazdaspeed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår