*opel* Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 noen som hadde giddi å bytte til rs2 fanger i photoshop?? :D Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olle0047 Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Jeg er helt noob i photoshop men prøvde: ble dårlig fit og farge men. Siter Volvo 850 GLT sedan - 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 bra det der... men ville kanskje sett åssen det var med litt bedre pass form å lik farge.. hehe.. men takker for det der.. Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 ingen fler som vil prøve? Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traskas Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Da har man brukt hele 2 min på dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 takk takk... da fikk jeg et bedre bilde av åssen det kom til å se ut ;) Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg