Snowx Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 jeg tror jeg har en sånn en.. knuste lykta da jeg traff ræva på en e30 forrige jorde-rally.. noen som har venstre framlykt og blinklys? hehe.. Om ikke.. hva har jeg? 1979 opel rekord 2.0S står det ivertfall.. Sindre PS: ja den er dritstygg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 jeg tror jeg har en sånn en.. knuste lykta da jeg traff ræva på en e30 forrige jorde-rally.. noen som har venstre framlykt og blinklys?hehe.. Om ikke.. hva har jeg? 1979 opel rekord 2.0S står det ivertfall.. Sindre PS: ja den er dritstygg! er E1 du har , og eg skal ha liggende lykt til deg;) kansje de er litt verre med hele blinklys men skal sjekke;) har og lykter både fremme og bake til både E1 og E2 sikkert mer deler og, barre ta kontakt vist noen er interiserte ;) Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OkkeN Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 kjente feil med disse? har en jeg skal kjøpe i helga, men er en klakkelyd foran venstre side når man kjører humper. Tenkte med en gang på demper-innfesting nede men er ikke noe slakk hverken der eller i noen av kuleleddene. Kan det være stabstaget som klamprer? kjentes tight å fint ut det også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunder-daniel Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 typiske problemer med dem er først og fremst rust og enda mere rust, vanligvis i dempertårn, innerskjermer og kanaler. ellers så kunne det elektriske anlegget vært bedre, er litt problemer med dårlig kontakt osv. og den automatiske choken som henger seg opp, bortsett fra det er dem solide og hardføre biler Siter 1986 Opel Rekord 2.0S GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Man Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 men det skal også legges til at rekord ikke ruster mere enn andre gamle biler. alle gamle biler ruster mye hvis de ikke blir tatt vare på! Siter Opel har Rekorden '85 Opel Rekord 3.0i '84 Opel Rekord CD 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RekordE2 Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 kjente feil med disse? har en jeg skal kjøpe i helga, men er en klakkelyd foran venstre side når man kjører humper. Tenkte med en gang på demper-innfesting nede men er ikke noe slakk hverken der eller i noen av kuleleddene. Kan det være stabstaget som klamprer? kjentes tight å fint ut det også.. Kjøpt den eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboSønn Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Rekord e2 er en alle tiders bil :D Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 har kjøpt anna bil jeg bimmer e36 :tannløs: Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RekordE2 Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 har kjøpt anna bil jeg bimmer e36 :tannløs: Huff da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Man Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 har kjøpt anna bil jeg bimmer e36 :tannløs: å nei å nei! hva har du gjort!!!:eek: :eek: også bimmer da! Siter Opel har Rekorden '85 Opel Rekord 3.0i '84 Opel Rekord CD 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg