solid Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Noen som vet hvor mye jeg må gi for panseret og spoilern som står på denne bilen? Eventuelt hvor jeg kan få kjøpt det? Siter - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 ser ut som et originalt Manta 400 panser med 2 innfelte Kadett GSi luftehull i bak-kant.. ingen manta panser er iallefall originalt med de GSi hullene.. hjemme-snekra sikkert (ikke så vanskelig da) Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by bidz ser ut som et originalt Manta 400 panser med 2 innfelte Kadett GSi luftehull i bak-kant.. ingen manta panser er iallefall originalt med de GSi hullene.. hjemme-snekra sikkert (ikke så vanskelig da) Ikke noen gsi inntak så vidt jeg kan se. Manta 400 hade både de trekantene foran og de to på sidene originalt. Så det er nok et 400 panser. Sikkert støpt i glassfiber eller noe. Kontakt JHS-Motorsport han skaffer visstnok alt til opel omtrent. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Det der er nok et 400 panser hadde et sånt på mantan min i gamledager, det var i glassfiber. Jeg solgte det til en kar her i området etter att bilen blei vraka,tror ikke han har brukt det, så da står det et sånt og samler støv en plass her i området. Kan jo prøve og sjekke opp om han har det fremdeles og evt. hvor mye han skal ha for det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 det er 400 panser ja Lurer på ting jeg og, hvor i huleste ser du gsi inntaka? Dessuten har ikke kadett GSIn inntak siden de står feil vei, Kommer lite luft inn i de... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjone Skrevet Juni 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 bidz du er en idiot. Panseret er av stål og laget likt ett 400 panser. Bakvingen er en Riegervinge til Opel Calibra som er modifisert til og passe bilen. Siter Biler: 78 Ascona B 2 dørs c20ne bruksbil, 77 Opel Manta B c20let sommerbil, 74 Opel Kadett C Coupe prosjekt (Fått ny eier), 86 Manta B GSI Chevy ls1 tprosjekt solgt. 77Ascona B c20let EDS 3+ omygd til 2.4i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
irmscher rekord e2 Skrevet Juni 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 Hej Jeg kan lave de skørter til dig Priser i Dkk og + Frakt Forkofanger 1800 dkk, Bagkofanger 1800 dkk, Sideskørter 900 dkk, Da kommer alle dele til i400 om 14 dage. Hilsen Dominic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 For alt vi vet har andre nytte av bumpingen, bare greit å ordlegge seg anderledes enn å kalle andre idiot, når man skriver i en tråd som er 8 år gammel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2011 wundergeil.dk hadde slike spoilere i allefall en gang i tiden. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoSaN Skrevet Desember 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2011 Man kan få kjøpt slik panser i glassfiber for 474Euro. http://www.fk-shop.de/Aerodynamik-Tuning/Motorhauben-Tuning/MATTIG-GFK-Motorhaube-fuer-Opel-Manta-B-Bj-1975-1988.html Panseret på bildet, er som Bjone sier det originale i Metall med innstøpte Mattig scoop. Han som eier den Mantan der Fellte inn slike scoop på Ascona Panseret mitt. Men det som er greia er at med alle vibrasjoner på panseret så bruker det å sprekke opp litt rundt scoopa etter en stund. Det på mantabildet har vel blitt mekka oppigjen 2-3ganger. Dog på 15-20år Disse hadde jeg, men trekanta er vel best å skjære selv hvis man har en god mal. [ATTACH]26319[/ATTACH] Panseret mitt ser slik ut under, for de som måtte ønske å se det. [ATTACH]26320[/ATTACH] Trekantene har jeg skjært selv med en god mal jeg har fått laget, hullbor i to dimensjoner for å få fine rundinger og dremel til å kutte ut resten Siter *77 Ascona B 2.0 Ohc med 400 styling *77 Ascona B 2.0 16v Turbo *77 Ascona B 2.2i *97 Omega B bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
irmscher rekord e2 Skrevet Desember 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2011 hej allesammen vis man vil har sådan et sæt kan man køb det hos mig også men også en komplett Motorhjælm Pris på Hjælmen 2500 dkkr og for de trekanter +de to andre 900 dkkr+forsendelse. Ps:Posan : din ting ligger i formen og bliver send i løbe af ugen ok. Hilsen Dominic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjone Skrevet Desember 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2011 hej allesammenvis man vil har sådan et sæt kan man køb det hos mig også men også en komplett Motorhjælm Pris på Hjælmen 2500 dkkr og for de trekanter +de to andre 900 dkkr+forsendelse. Ps:Posan : din ting ligger i formen og bliver send i løbe af ugen ok. Hilsen Dominic Det er bra:) Posan å jeg bestilte sammen, han bestilte fanger og jeg luftinntakene i panser bare så du vet det. Ettersom jeg har skrevet mail til deg om forespørsel etter disse scoopene :) Mvh Bjone å Posan Siter Biler: 78 Ascona B 2 dørs c20ne bruksbil, 77 Opel Manta B c20let sommerbil, 74 Opel Kadett C Coupe prosjekt (Fått ny eier), 86 Manta B GSI Chevy ls1 tprosjekt solgt. 77Ascona B c20let EDS 3+ omygd til 2.4i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
irmscher rekord e2 Skrevet Desember 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2011 hej det er bar i orden er i fuld gang med pakke og regner stærkt med at de bliver afsend i denne uge håber det er ok men kom lidt bag ud med de der fri dag Hilsen Dominic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoSaN Skrevet Desember 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2011 Full forståelse for at man må kose seg litt i jula ;). Bra de er på tur Siter *77 Ascona B 2.0 Ohc med 400 styling *77 Ascona B 2.0 16v Turbo *77 Ascona B 2.2i *97 Omega B bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg