turbothomas Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Bra det Jan Tore! Men jeg skjønner jo godt godt at du må ha større turbo, bilen din går jo som en dass... DOH! Hehe, du er sikker på at 350hk ikke er nok? Koster noen kroner for de neste 150hk`ene... Uansett, mycket bra tall mtp mods. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by Ost Med den turboen der tipper jeg du får det heller kjedelig under 3.000rpm, kanskje 3.500 også... Men over!!! :) Ekke så farlig når man har over 5.000rpm igjen vel :D Originally posted by turbothomas Bra det Jan Tore! Men jeg skjønner jo godt godt at du må ha større turbo, bilen din går jo som en dass... DOH! Hehe, du er sikker på at 350hk ikke er nok? Koster noen kroner for de neste 150hk`ene... Nok? Nok er et ord vi her inne har litt vanskelig å forstå vel :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 har du ikke mere hk?... Var no inn i helvete med drag i bilen din væffal:) Venter spent på neste tur Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 takker takker hehe thomas man får aldri nokk, så du ikke bildene av den nye lille snurra mi da? :) Ost hehe den kommer ifra 2500 den, er en hybrid turbo :) Er to stk olje kjølere da :) RDL ja synd du ikke komm på gatebil, men neste år blir det vell noe helt annet. Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by jantore Ost hehe den kommer ifra 2500 den, er en hybrid turbo :) Er to stk olje kjølere da :) Spørs hva du legger i betydningen "kommer ifra" da... Begynner den så vidt å suse ved 2500 eller har den maks trykk ved 2500?.. Stor forskjell på det. Jeg har også hybridturbo nå. Den begynner så vidt å ladde ved det turtallet, men kommer først maks en bit over 3000rpm. Og den snurra er altfor liten :) 2 stk kjølere? Begge på 13 rader?? I så fall har du en rad mer enn meg knock :D Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by pIMp Til salgs lapper :) Kjenner du de som leier der? Ja, kjenner alle sammen.... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg