BENT87 Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 hei lurer på om biltemas batteier er noe? har tenkt litt på dette, og skal ta et slik inn fra usa men dette tar litt tid.. Kinetik HC800 - 800 Ampere Power Cell og må ha et nytt batteri siden mitt eg ødelagt... så de eg lurer på skal eg kjøpe et billig bateri eller gå på høgeren og "stjele" meg et der? hva lønner seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 hei lurer på om biltemas batteier er noe? har tenkt litt på dette, og skal ta et slik inn fra usa men dette tar litt tid.. Kinetik HC800 - 800 Ampere Power Cell og må ha et nytt batteri siden mitt eg ødelagt... så de eg lurer på skal eg kjøpe et billig bateri eller gå på høgeren og "stjele" meg et der? hva lønner seg? blir det ikke kostende mye for frakta om du tar inn ett sånt da? morel.no selger jo disse for underkant av 2000,- tror jeg Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 blir det ikke kostende mye for frakta om du tar inn ett sånt da? morel.no selger jo disse for underkant av 2000,- tror jeg eg vet eg vet...! får det til 600,- i usa ca... og bror min skal ta inn en chopper så eg henger med bare på der...! men vil jo bli toll muligens da... men de finner eg.. :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Alt som er betillt ifra USA er så sinnsykt mye billigere. Så etter et GulTop selv, og jeg kunne få det til norge for 1000 lappen! det er inklusive frakt! i norge er det opp imot 2000 for et slikt batteri. Og 2000 for et hc800 er en kjip pris! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Hvis det koster 100$ i USA og 2000 kr i Norge må det være en importør eller forandler som tar seg grådig betalt. Er det lett å få rabatt på morel da? Har selv vurdert Kinetik HC2000 (om det er plass i bilen da) Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Hvis det koster 100$ i USA og 2000 kr i Norge må det være en importør eller forandler som tar seg grådig betalt. Er det lett å få rabatt på morel da? Har selv vurdert Kinetik HC2000 (om det er plass i bilen da) Send importøren en mail og spør. Spør du ikke, kan du ikke regne med å få et fornuftig svar! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitchyou Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Kan jo sjekke ut www.dynabel.no de har kampanje på ett svinbra apollo batteri, har selv akkurat bestilt! Siter 2005 Mercedes c180K sport 1992 BMW 325 coupe 1990 Toyota mr2 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Kan jo sjekke ut www.dynabel.no de har kampanje på ett svinbra apollo batteri, har selv akkurat bestilt! koster dette da? var ikke de litt tungt? 27,3kg... :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Gunnar Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 koster dette da?var ikke de litt tungt? 27,3kg... :S Har selv bestilt et Kinetik HC2400 og det veier over 30 kg:S hehe Siter CV! Stroker PRO 15 Rockford Fosgate T40001BD Kinetik HC2400 Club 140dB+ :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Alt som er betillt ifra USA er så sinnsykt mye billigere. Så etter et GulTop selv, og jeg kunne få det til norge for 1000 lappen! det er inklusive frakt! i norge er det opp imot 2000 for et slikt batteri. Og 2000 for et hc800 er en kjip pris! Er jo som Exide Maxxima 900 det, folk betaler 16-1700kr for det i Norge eller noe, selv om det faktisk selges til rundt 1000 lappen endel plasser, folk vet bare ikke hvor, FORDI de aldri gidder å sjekke rundt.. Dette gjelder egentlig alt. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitchyou Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 koster dette da?var ikke de litt tungt? 27,3kg... :S Joda det er litt tungt, men så er det jo krafti også. 2175 kr på døra Siter 2005 Mercedes c180K sport 1992 BMW 325 coupe 1990 Toyota mr2 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Er jo som Exide Maxxima 900 det, folk betaler 16-1700kr for det i Norge eller noe, selv om det faktisk selges til rundt 1000 lappen endel plasser, folk vet bare ikke hvor, FORDI de aldri gidder å sjekke rundt.. Dette gjelder egentlig alt. Hvor får du den for den prisen! Kan få det batteriet til 1400 her hvor jeg bor! Men 1000kr er jo sinnsykt billig! Og så vidt jeg vet så er det et bra batteri! En kompis har det og han er meget fornøyd! uten å ha oppgradert ledningsnettet i motorrommet å bunner han på ca 13V ved det største spennings fallet! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Er jo som Exide Maxxima 900 det, folk betaler 16-1700kr for det i Norge eller noe, selv om det faktisk selges til rundt 1000 lappen endel plasser, folk vet bare ikke hvor, FORDI de aldri gidder å sjekke rundt.. Dette gjelder egentlig alt. trur eg fant et slikt i dag på huggeren... 100,- :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolin Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Lurer selv på å kjøpe et nytt batteri, så låner litt av denne tråden.. :) noen som har erfaring med stinger batterier? Lurte på å kjøpe et SP 1000, er det et godt kjøp? Er så lite snakk om disse batteriene synes jeg.. Siter Alpine - RF - Infinity - JL Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Kanskje en grunn til det? Neida, Stinger er mye av samme ulla som de andre AGM'ene, såvidt jeg har fått med meg - overpriset og oppskrytt. Jeg spiller høyt med et blybatteri, jeg. Neida, fra spøk til Halvorsen, Stingerbatteriet leverer varene. Det gjør vel alle de andre også, la prisen bestemme hvor du skal handle. De fleste AGM'er leverer mer enn nok til "vanlig" bruk og misbruk med alt fra 6-700A og opptil flere tusen A i korte perioder (500A er jo ca 6150W, i en idéell verden med motoren avslått, og det er sjelden behov for selv så "lite" strøm...). Jeg HAR sett et Stinger-batteri svulme opp så det så ut som om det skulle eksplodere, men det kan ha vært dårlig jord eller feil ladespenning... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg