Gå til innhold

Lamborghini Countach på Steinkjer!!!

Ranger emnet


oldrens

Anbefalte innlegg

jeg skjønner ikke hvem som gidder å ha en sånn bil ?? jeg hadde hatt mer respekt for en fyr i en rusten opel corsa enn den lamborghini "boble" countachen der.. ser jo bare helt totalt lættis ut å kjøre rundt i det der.. skjønner meg bare ikke på visse mennesker ass .. syk verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror panseret/fronten er for langt, flatt og smalt i forhold til en original, tilogmed sammenlignet med en LP400.

Og selv om målene er eksakte så betyr ikke det at bilen er bygd eksakt ;)

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg besøkte en liten bil fabrikk i Strømstad, der de lagde slike replikaer, Man kunne få valgfri motor, alt fra firrer, til verste 8`n med presse. Kunne få en fin Countach til 100.000 .-

Men det er nok 15 år siden , så er ikke sikkert de holder på den dag i dag.. Men morro å se..

57 Belvedere (Christine)Solgt

70 Dodge charger Solgt

http://WWW.mb190klubb.com

http://www.svensenfoto.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefales ikke, den var var helt jævlig å kjøre.

Kjørte med den bare 4 ganger på 4 år. hehe

Den har en 1,8l golf motor. hehe

Hvis noen som tenker på å kjøpe seg replica bil, så anbefaler jeg heller en som er bygd på Rør ramme :)

 

Krolle : Det er ingen som har påstått at den er fin, men det er heller ikke orginalen :)

 

Legger med noen bilder fra da jeg hadde den.

 

 

 

50454513rw2.jpg

 

98401131zm8.jpg

 

98803628fc9.jpg

 

91065227jl3.jpg

 

10188299ni4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til Porsgrunn og kjør på Vessia. Er en ekte en der ;)

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår