Gå til innhold

Greit å rygge til det butter? Eeeh...

Ranger emnet


espsko

Anbefalte innlegg

Jeg står nede på gata utenfor jobben og røyker - midt i Oslo sentrum. En BMW 7er skal lukeparkere mellom en Hiace og en Focus, og rygger selvfølgelig til det butter i Focus'en bak. En gammel kar går ut av bilen og inn på postkontoret, uten å reagere. Da han kom ut igjen og satt seg i bilen for å kjøre gikk jeg bort og sa at han kanskje burde ta to ord med eieren av Focusen, i og med at han hadde kjørt i fangeren hans når han parkerte. "Jeg gjør det helt bevisst jeg, det er jo det støtfangere er til for", sa gubben - og kjørte.

 

Må innrømme at jeg blir litt forbanna på sånne folk... :angry:

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står nede på gata utenfor jobben og røyker - midt i Oslo sentrum. En BMW 7er skal lukeparkere mellom en Hiace og en Focus, og rygger selvfølgelig til det butter i Focus'en bak. En gammel kar går ut av bilen og inn på postkontoret, uten å reagere. Da han kom ut igjen og satt seg i bilen for å kjøre gikk jeg bort og sa at han kanskje burde ta to ord med eieren av Focusen, i og med at han hadde kjørt i fangeren hans når han parkerte. "Jeg gjør det helt bevisst jeg, det er jo det støtfangere er til for", sa gubben - og kjørte.

 

Må innrømme at jeg blir litt forbanna på sånne folk... :angry:

 

Ta nummer, og skriv en lapp til bilen som stod bak..

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt råd til dere som ikke liker aktiv støtfangerbruk: Ikke parkér i Paris, og dra i hvertfall ikke til håndbrekket, for der dyttes bilene foran og bak for å utvide pakeringsluker stadig vekk. Det regelen og ikke unntaket. Og får noen motorstopp og må dyttes i gang så kommer en annen bil og dytter med støtfanger mot støtfanger. I Paris er støtfangere til for å brukes, sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok regnummeret, men eieren av Focusen ga faen - dessverre.

 

litt av en holdning.. Hadde noen skadet noe på bilen min så skulle han jagge ha fått fiksa det.. enten om jeg tar det svart eller på skademelding..

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt råd til dere som ikke liker aktiv støtfangerbruk: Ikke parkér i Paris, og dra i hvertfall ikke til håndbrekket, for der dyttes bilene foran og bak for å utvide pakeringsluker stadig vekk. Det regelen og ikke unntaket. Og får noen motorstopp og må dyttes i gang så kommer en annen bil og dytter med støtfanger mot støtfanger. I Paris er støtfangere til for å brukes, sånn er det bare.

 

Ble ganske sjokkert første gangen jeg reiste nedover frankriket/spania osv. De gjorde dette ofte! Bare press bilen foran litt her og der, no deal. Tviler på at de gjør det med nye biler da :P

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syk kultur i mange land..

hadde noen gjort det med vilje på min bil, hadde dem manglet en kneskål etterpå.

1995 Mitsubishi Galant 1,8 bruksbil

1980 Chevrolet caprice classic 5,7

[x]1989 Mercedes Benz 190 E 2,3sportline [x]1986 Mercedes Benz 190 E 2,0 [x]1988 Mercedes 250D [x]1987 volvo 245 2,3 B230A [x]1979 volvo 244 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår