Ghost. Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 hvor får jeg tak i en sånn s3 motor da? Og hvor mye kan jeg vente meg å punge ut for noe slikt? Hva må modifiseres for at den skal passe ned i motor-rommet? Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IsOtOpET Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Kommer til og legge inn bilder av golfen min i løpet av morgen dagen.. Har nå ENDELIG fått drømmen min oppfylt;) Fikk kjøpt meg en 91 Golf2 GT forrige uke og har såvidt begynt styling:D Håper dere liker bildene som kommer da:cocain: :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IsOtOpET Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Bilen min da..IKKE ferdig ordnet..Kjøpte den forrige uke så jeg har liksom ikke kommet i gang mer en det som er her;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 hvor får jeg tak i en sånn s3 motor da? Og hvor mye kan jeg vente meg å punge ut for noe slikt? Hva må modifiseres for at den skal passe ned i motor-rommet? 1.8T motor blir det flere og flere av rundt om kring,, sjekk finn f.eks Qpeng sitt sett består av ledningsnett og ecu som de modder så den passer rett i din sikringsboks. koster 10K med map Dette er bolt on på girkasse og motorfester, kommer sikkert til å koste deg 30K alt i alt men dette er mye lettere for en som ikke kan bygge motor selv hvertfall sjekk. http://www.qpeng.co.uk der står howto osv Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 OI! Rundt 30.000? Det var jammen hyggelige nyheter! Så for meg MYE mer enn det. Og det beste er jo at jeg ikke trenger å trimme den noe spesiellt i det hele tatt. Så er det jo helt sikkert mye mer holdbart enn om jeg skulla ha dratt ut 250-300 av en KR motor. :) (Selv om lyden i KR er vanvittig deilig da!) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 standard 1.8T gir 200hk og s3 eller tt md 225hk gir 270hk Vet iallefall at jeg hadde gått for s3 motor om jeg skulle bygge noe i fremtiden Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Hvis ikke noe bedre kommer opp i framtiden, så kommer jeg nok til å gå for en S3 motor. :) Skal bli spennende å se til vinteren. Takk for forslaget. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Dovring , råe felger hvor fikk du tak i de!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Forresten, creds til alle som pusser på mk2 enda. Ligger mye sjarm i disse bilene har jeg funnet ut :) Edit: et par til :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Pen farge:D er det LA3A-marsrot? Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 hehe, har ikke peiling. Kan se etter i hanskerommet om jeg finner noe:o Ordnet litt på kontrast/lys kurven i PS også siden bilen var så skitten og det var flatt lys når vi tok bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Da vet jeg hva jeg skal gjøre til vinteren. :D Skal sette inn 4 hjulstrekk fra golf rallye (om mlig) og sette inn en litt skremt S3 motor. :) Gleder meg! Noen som vet hvor man får tak i deler? Er bare å rope ut! Gjerne si ifra om dere har PEILING(!!!) på å skru å mekke. Så kan jeg eventuelt finne noen her på BF som kan bygge for meg. Pris blir vi enig om. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Da vet jeg hva jeg skal gjøre til vinteren. :DSkal sette inn 4 hjulstrekk fra golf rallye (om mlig) og sette inn en litt skremt S3 motor. :) Gleder meg! Noen som vet hvor man får tak i deler? Er bare å rope ut! Gjerne si ifra om dere har PEILING(!!!) på å skru å mekke. Så kan jeg eventuelt finne noen her på BF som kan bygge for meg. Pris blir vi enig om. :) Kanskje lage en egen tråd om dette, så vi ikke ødelegger det tråden egentlig ble laget for:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Neh, venter til å lage en egen prosjekt-tråd til jeg har fått alle delene jeg trenger. :) men, skal ikke ødelegge. Kos dere med bilder folkens. Golf mk2 er tingen!!! :) (spes hvis den har s3 motor) :P Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg