theopelking Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Jeg vet jeg mangler lista bak. Den må lakkeres opp på nytt. (Hvordan fester man det egentlig?) :) fine felger=) handla dem henn a? merke? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Vet du hva, det aner jeg ikke. De fulgte med bilen. Kjøpte den for drøyt en mnd siden. Hvis noen vet hva dette er så vil jeg gjerne høre det. :) Liker de jeg og. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Exclusive Line TYPE T heter de. Er visst ATS som lager de. Google is your friend sier jeg bare. :) (De er visst ganske dyre. Så de kosta 400 euro) damndamn Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Jester : Kjøpte du den av en Kenneth Carm? ser så sykt kjent ut den bilen der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Her er bilen min, Silvern. Nybygd motor i år, 16vT med masse snadder... Til vinter går karrosseriet under kniven, med div mods. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Exclusive Line TYPE T heter de. Er visst ATS som lager de. Google is your friend sier jeg bare. :)(De er visst ganske dyre. Så de kosta 400 euro) damndamn 3200,- er da ikke så dyrt syns da jeg!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 3200,- er da ikke så dyrt syns da jeg!? for fire felger kan ikke dette være dyrt. Jeg betalte dette per felg jeg.. og det i 9-16 Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Jester : Kjøpte du den av en Kenneth Carm? ser så sykt kjent ut den bilen der... Nope. Er ikke han nei. for fire felger kan ikke dette være dyrt. Jeg betalte dette per felg jeg.. og det i 9-16 Er 400 euro pr felg ja. ATS er jo ikke billigfelger. Her er bilen min, Silvern.Nybygd motor i år, 16vT med masse snadder... Jeg går også å tenker på turbobygg til høsten/vinteren. Hva koster det du har ned i panseret der, og hva har du under panseret, og hva er specsa? :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Jeg går også å tenker på turbobygg til høsten/vinteren.Hva koster det du har ned i panseret der, og hva har du under panseret, og hva er specsa? :) Regn med 30-35tusen (alt er gjort selv) Specs: Rs2 stempler og råder, k24 turbo, modda s4 eksosmanifold, modda s2 aby innsug, oljerør retur/inn, vann ut/inn fra s2 noe modda for å få det tilpasset, ekstern s4 wastegate. Sputter rådelager, nye stempelringer, veivlager, alt av simringer, ventiltetninger, g60 toppakning, alt av silikonslanger, digifant g60 sprut, 440ccm dyser, 3,5bars FPR.... 11-raders oljekjøler med slanger laget av Tess. Bosch F5DP0R tennplugger. Peloquin LSD 80% sperre montert i girkassa (bestilt fra USA) Intercooler 450*300*76, Kent cams justerbart kamdrev. 4-puck sinter lamellplate,Ross machine racing fuelrail. Greddy oil-catch tank, bensintrykksmåler fra Tess.(væskefylt) Foreløpig ladetrykk 1,3-1,4 bar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Og alt fungerer som det skal? Er holdbart osv? Mange hester gir det der da? Litt over 30k er jo en del, men er vel verd det. Jeg har absolutt ikke peiling på mekking, så jeg må få noen til å gjøre det for meg, og da blir det vel MYE dyrere tenker jeg. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Vet du hva, det aner jeg ikke. De fulgte med bilen. Kjøpte den for drøyt en mnd siden. Hvis noen vet hva dette er så vil jeg gjerne høre det. :)Liker de jeg og. :) pene felger jah=) skull hatt noen i 18" gjort seg på venton=) myy finer golfer her forresten=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Og alt fungerer som det skal? Er holdbart osv? Mange hester gir det der da? Litt over 30k er jo en del, men er vel verd det. Jeg har absolutt ikke peiling på mekking, så jeg må få noen til å gjøre det for meg, og da blir det vel MYE dyrere tenker jeg. Fungerer meget bra, går virkelig GODT! Holdbart burde det være, var meget nøye under byggingen, med moment og tilpasninger, og brukte bare deler jeg visste tålte litt, burde være holdbart til rundt 300hk hvertfall. Antall HK jeg har i dag, vet jeg ikke enda (ikke fått bremset enda, men det står på programmet) men er vel rundt et sted fra 230-270hk. Hvis du ikke har peil selv, kan det fort bli dyrt ja.... Lønner seg å ha litt peil når man har en slik motor også, kan være greit og kunne litt hvis det skjer noe. PS! fin fin bil du har, ikke ulik min.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Takk skal du ha. Fin bil du og. Er bra det finnes noen 5 dørs i miljøet og. :) Hva skulle du ha hatt for å bygge dette for meg da? Vil ha noe som er holdbart, og dagdrømmer litt om 250 hk ca... Hvis det går med mere er det jo bare morsomt! :D Motorrommet ditt så iallefall herlig ut! (Misunnelig) :P Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 om du ikke er en djevel på å skru men vil ha hk så finnes det en enkel måte Få tak i en s3 motor eller en 1,8T med 225hk Kjøp plug&play kit fra qpeng Da har du 270hk og en jobb du burde klare selv... Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 noen bilder av min golf slik den ser ut om dagen.... Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg