Kriss Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Jeg har en Sierra stv clx, med dohc motor. og en dag jeg starta den opp, gikk den tok for bensin, så dagen etter fylte jeg på 5 liter, og etter det har verken bilen eller bensinpumpa startet? noen som har en anelse om hva det kan være osv... Håper åp hjelp Siter 1982 - Volvo 360 (Vinterbil) 1984 - Peugeot 505 Turbo (2stk) 1989 - Volvo 740 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Hvis du har pumpa utenfor tanken så er det jo veldig enkelt å måle om det kommer strøm dit da. Hvis det ikke kommer strøm så er første punkt å sjekke den bryteren som slår ut hvis man kolliderer (eller sparker hardt på den for den del). Hvor denne ligger på din bil vet jeg ikke, men har sett den montert mange forskjellige plasser. Bak forskjermen (ved fotbrønnen på passasjersida), ved baklukelåsen, og i en av sidene i bagasjerommet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Hvis du har pumpa utenfor tanken så er det jo veldig enkelt å måle om det kommer strøm dit da. Hvis det ikke kommer strøm så er første punkt å sjekke den bryteren som slår ut hvis man kolliderer (eller sparker hardt på den for den del). Hvor denne ligger på din bil vet jeg ikke, men har sett den montert mange forskjellige plasser. Bak forskjermen (ved fotbrønnen på passasjersida), ved baklukelåsen, og i en av sidene i bagasjerommet på de eldste mk2 så ligger denne bryteren i hjulbrønnen i bagasjen..på nyere sitter den på høyre sparkepanel foran tror jeg det var..som braseth skriver over her.. ta å sjekk om denne har slått ut først du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 jeg har akuratt samme problemet. bare at noen ganger så funker den :/ kanskje dårlig kontakt `? Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg