Potet-R Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Passer det med 18" 225 ca 40 profil brede felger på disse bilene? Er orginale fjærer, ikke senka. "Subber" det borti skjermene, etc? Kan jeg senke bilen noe senere, uten at det "subber" borti skjermene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Hvor breie felger er det snakk om? Innpress (ET)? Har sett 8,5x17 Brock B1 på senket (sannsynligvis 60/40) Audi Coupé, riktignok med dekkstrekk og innerkanten av buen valset. Usikker på innpress og om det subber. 8x18 burde i teorien gå bra med litt dekkstrekk så lenge innpresset er riktig og den ikke senkes mer enn 40 mm. Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potet-R Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 ok. Er ikke sikker på inpress enda. Skal ivei å se på noen felger imårra. Tenker på ett sett med audi rs-4 felger, 225, 40 R18. Håper de passer!:well: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Jeg har 7,5x18" på min, 225 40 er det. Funker gull det, men jeg skal gå ned til 9x17 fordi syns det ble litt overkill. Innpresset jeg har er 36 tror jeg, og da stikker den iallefall ikke utenfor :/ Bilen er forøvrig en Audi Coupe Quattro. Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg