Gå til innhold

Kjøpe felger fra utlandet?

Ranger emnet


Hazert

Anbefalte innlegg

Toll vesenet har bedre greie på det enn dere tror og de har blitt klar over mye juksing med fakturabeløp nettopp på bildeler.

Er ikke mer komplisert for de enn for oss å gå inn på nettet og sjekke utprisene på samme varenr fra samme firma som fakturaen kommer fra.

Greit nok at vi kan hate staten og alt de derre, men ikke tro at de folka er helt korka. Da driter du bare på draget.

 

Jeg har kjøpt hot rod deler fra USA for over 40.000 NOK de siste tre årene. Får inn deler helt lovlig for rundt 10 kr pr doller alt inkludert og er fornøyd med det. Allerede da er det omtrent 50-70% av prisen man må betalte for samme delene her hjemme.

 

Ved å svindle moms viser vi bare idiotene som styrer at barenhagementaliteten derers er nødvendig, og det var vel ikke akurat det som var ønsket?

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte akuratt 4 boyd coddington felger fra statene. Jeg hadde ikke tid til å sende dem med båt så jeg betalte 250 dollar for fly frakt. Utover dette ble det moms og 100kr i fortollings gebyr tror jeg. Kjøpe fra statene er å anbefale

67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket-

87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i-

00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year-

 

Every song gets better on the road

Lenke til kommentar
Del på andre sider

billige og greie felger de der! Har vurdert dem selv et par ganger men aldri funnet noen som sender "billig nok" til norge.. mange overdriver fraktprisen har jeg lagt merke til :) Håper alt går bra.. legg ut bilde når du får dem og får dem på bilen ;)

Et hav av felger og dekk til gode priser:

Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Kan få de sendt som sample da, eg har fått sendt ting som dette, slipper unna alt da, ellers så bruker eg JetCarrier - magnum NO AS, Norway, Sweden, USA mye til mine usa kjøp, man setter da verdien selv ved booking. så er man frekk så kan man spare noen få 100lapper. eg føler det er i grunn lite vits. er ikke så mye å spare. er vel heller ett helvette om man blir tatt for mva svindel,,

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår