Dammed Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Hei! Noen som gidder å bytte felger på min celica? Celicaen: Gelg nr 1, O-Z Superturismo GT: Felg nr 2, Löwenhart LDR: TUSEN takk på forhånd! :w00t Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Prøv å finn bilder av bilen og felgene i samme vinkel. blit best resultat da, gjerne felger monter på en bil. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Felg nr 2, Löwenhart LDR: Skal sjekke om jeg finner OZ felgen... Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Og felg nr 1, O-Z Superturismo GT: Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesMotor Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Her har du det...Hvis du hadde tatt bilde av bilen når det ikke var sol ute, hadde du fått bedre resultat. -> Jeg senka bilen litt! [Klikk på bildet for større versjon] Siter "Where perfection is the standard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Takker, tror det blir litt billigere felger i førsten, lyst på så mye, men så lite penger. :P Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg