T-man Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Heisann! Slenger ut noen bilder av bilen min.. Det jeg har gjort med den er: * Montert veltebøyle - 90mm tykk * Montert kufanger (orginal) * Satt inn bilstereo * Større dekk, andre felg * Lagt på zebra-dekoren. Zebra-stripene er ikke lakkert, det er bare klistremerker. :-) Siter Mvh, Torbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Artig tralle :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-man Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Joda, det er en artig bil.. Tar seg meget godt frem! :-) Siter Mvh, Torbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fenderbaum Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Hva planer har du videre for bilen? Har selv en SJ410 i bra stand. Hva dekk og felg bredde kjører du på? Ser du har baksete i din. Hadde det vært mulig å be om en liten tjeneste? Hadde det vært mulig at du fikk tatt noen bilder av fester og hengsler? Siden du har 413 har vel du trekk på sidene bak? Jeg har en 410JL og har ingen! Hvordan er de festet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-man Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Planene fremover er å selge bilen.. Trenger en bil som er litt mer komfortabel på lengre turer.. Dekkdim. er 225/75-15, om jeg ikke husker helt feil. Baksetet er festet med 2 hengsler forann. Får desverre ikke tatt bilder av festene bak - anlegget tar opp hele plassen der.. :-) Siter Mvh, Torbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angrykid Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 har du tenkt noe pris for tralla, og når du skal selge den? Siter http://angrykid.uten.net/mr2/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-man Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Bilen er til salgs nå den - ligger endel mer info på autodb.no . Prisen er satt til 20.000,- med veltebøylen, felgene på bildet, 8 ande felger og anlegget.. :-) Siter Mvh, Torbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-man Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Og da var bilen solgt.. :-) Siter Mvh, Torbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniHansen Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Ok , jaja bilen var rå den! Hvordan var det med rust osv? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-man Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Bilen er veldig fin for rust.. Det er litt på begge støtfangerne, og noen småflekker ellers. Ikke mer enn det må være på en '86-modell.. :-) Siter Mvh, Torbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg