Gå til innhold

Spotting i Kongsberg

Ranger emnet


knsmurfen

Anbefalte innlegg

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette var jo en vanvittig bildetung tråd.. Blir jeg nødt til å dra med meg kamera til Kongsberg når jeg skal på skolen for å forhindre verdens kjedeligste spotte-tråd eller?

 

du kan få ta en photoshoot av mitt vakkert smykke av en bruksbil, 124 250td. Kanskje det råeste som forflytter seg på norske veier per dags dato.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spotta en gamal hvit riskoker av en corolla rwd, svart panser og 80-talls xenon av typen gul. Var litt redd for vedkommende som kjørte den, var så høg at jeg var redd for at den skulle lette fra bakken. Lurer på hvem dette kunne være? noen på Røa som har slikt?;) eller hva trur du eiriksmil?

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så iallfall en lyseblå 240 av noe slag med stup, den var tøff!

 

spotta en gamal hvit riskoker av en corolla rwd, svart panser og 80-talls xenon av typen gul. Var litt redd for vedkommende som kjørte den, var så høg at jeg var redd for at den skulle lette fra bakken. Lurer på hvem dette kunne være? noen på Røa som har slikt?;) eller hva trur du eiriksmil?

 

Haha, det er en liten verden :D Var på vei til Rjukan, tenkte at jeg måtte stoppe innom Esso'n. Du får blinke, tute eller vinke neste gang da vettu, så jeg får hilst på deg :) Ellers så jo det parkeringshuset ut som en mulighet til å ta noen fete bilder..

Bilen er aaaaltfor høy, den gynger som en båt, og jeg har jo atpåtil høydeskrekk. Satser på å dra den med på de rånegreiene på Notodden i april (tok en runde der i dag morges faktisk), da får du se den kurert håper jeg :)

Var det W124 du kjørte i går eller?

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår