Gå til innhold

Spotting i Kongsberg

Ranger emnet


knsmurfen

Anbefalte innlegg

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hahahahahahahahahahaahahaha, hvem SUUUUUPER-STØRSTE-Klovnen dro i vegge bak og la igjen masse delere og knust glass på esso i kveld ca rundt kl 1.00???????

 

beste jeg har sett på LENGE, skulle vært filma!!! meterlange bremsespor rett i veggen, masse lakkrester/gummirester på veggen og svarte striper flere meter bortover veggen.

 

DU ER DEN STØRSTE KLOVNEN SOM SKULLE HATT MEDALJE!!

 

angrer grenseløst på at jeg ikke så akkurat da det smalt!!

 

dere andre her, det er mange som gir på litt ekstra bortover esso-sletta, så i enden går det en 90-graders sving rett ut forbi vaskehallen under taket på esso. Så skal man bremse ned, hvis man har litt følelse med bilen, eller ikke vil drite seg ut.

 

Men denne klovnen presterte jo det sjukeste jeg har sett på lenge...han var visst en av våre nye landsmenn.

 

L.O.L!!:ratatatat

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahahahahahahahaahahaha, hvem SUUUUUPER-STØRSTE-Klovnen dro i vegge bak og la igjen masse delere og knust glass på esso i kveld ca rundt kl 1.00???????

 

beste jeg har sett på LENGE, skulle vært filma!!! meterlange bremsespor rett i veggen, masse lakkrester/gummirester på veggen og svarte striper flere meter bortover veggen.

 

DU ER DEN STØRSTE KLOVNEN SOM SKULLE HATT MEDALJE!!

 

angrer grenseløst på at jeg ikke så akkurat da det smalt!!

 

dere andre her, det er mange som gir på litt ekstra bortover esso-sletta, så i enden går det en 90-graders sving rett ut forbi vaskehallen under taket på esso. Så skal man bremse ned, hvis man har litt følelse med bilen, eller ikke vil drite seg ut.

 

Men denne klovnen presterte jo det sjukeste jeg har sett på lenge...han var visst en av våre nye landsmenn.

 

L.O.L!!:ratatatat

 

kanskje det var han dere drft-r :P

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Du er langt fra alene når det gjelder å være i tåka... Må vel nesten se etter deg da :) Kjører til vanlig ??

 

Kjører audi s4 jeg.. Mørk grønn. Den i avatar..

 

 

Er vel en del som har kjørt i veggen under esso gjennom tiden. Men skjønner ikke at det går ann. Kan jo ha god fart og enda bremse ned :)

-94 Omega 2,5 TD dieseldyret

-98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!!

-95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges.

-90 200sx Stage 3

-92 200sx drift/isbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det vettu ;) Og blir nye lykter i mårra, så du får se om du kjenner meg igjen til uka:D Nice ride forresten;)

 

Takk takk. Skal prøve og hilse :) Har jo satt på vinterdekk jeg og :)

-94 Omega 2,5 TD dieseldyret

-98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!!

-95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges.

-90 200sx Stage 3

-92 200sx drift/isbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår