Morel Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 iva-310 og 701 dsp uten optisk kabel?? ja,ja nå har jeg hørt det også....da lurer jeg litt på hvordan det er kobblet gitt,da må jo 701 boksen ha remote strøm for å starte,og rca kabel inn for å få signal..da blir jo hele systemet misbrukt etter min mening.... Det er kopplet opp etter anvisning fra deg, visstnok. Lars hadde full kontroll på dette, men alle kan gjøre feil eller missforstå. La noen se på dette Anita. Ta kontakt med Ketil så fikser han det... Hvis han ikke kan så kan du høre med James. Det var han som la alle kabler i bagasjerommet. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 mmmm,skeptisk...eneste jeg snakka med lars om,var om den strøm kabelen som manglet til dsp boxen...har aldrig i mitt syndige liv brukt 701 box uten optisk kabel,så det er veldig rart om jeg hadde anbefalt han det.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 vist det ikke brukes optisk kabel,så må naturlig nok utgangen stå på "OFF" Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Da er det en missforståelse her... Uansett så er det greit at en kyndig person ser på dette slik at det blir lyd i anlegget igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Ok. Tusen takk for innspill! Mvh Anita Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvus Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Å du PÅL er ikke spesiell kyndig. Du gjør ikke annet en å skylde på andre. Jonny , du hadde ikke noe med det å gjøre. Takk igjen for kabelhjelp!! James fikk annvisniger fra deg Pål, å det gikk jo ikke så bra. Det gikk ikke i det heltatt er vell svaret. Eneste som hadde manglet var om du kallte deg selv kyndig!!! Siter Nei! nytt prosjekt! Denne gangen blir det bra!!! Dannet denne klubben på veien: LIUF - Norge( Liker Ikke Usæriøse Folk) Fri innmelding 2007\2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvus Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Å en ting til , det er ikke Kjetil som skal rette alle dine feil..... Finn deg en annen hobby! Siter Nei! nytt prosjekt! Denne gangen blir det bra!!! Dannet denne klubben på veien: LIUF - Norge( Liker Ikke Usæriøse Folk) Fri innmelding 2007\2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 ler så jeg griner, merkelig å stille det ble fra morel :D men vi snakkes sammen til helga Lars, nye prosjektet ditt er kanon kult :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Jeg syns pål er suveren jeg. har fått den hjelpen jeg har trengt, når jeg har trengt den. Jeg syns dere som er forhandlere som går under registrerte brukere skal holde seg for gode til å slenge dritt omm andre. For det vil slå tilbake på dere selv en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Hadde jeg visst hvordan, så hadde jeg slettet hele tråden. Spilleren begynte å spille igjen etter noen tips fra Pål + noen andre, og er nå tatt ut av bilen og klar for å selges.Takk for all hjelp! Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg