Gå til innhold

Bilexpo2003 i Arenum (Bergen)

Ranger emnet


JuIius

Anbefalte innlegg

Originally posted by Rolla_RS

Er det bare meg eller syntes dere at det var bedre i vår. Var fler biler da,tror jeg?

 

Det var bedre i vår..Flere biler og da var det jo forhandlere der som solgte og skapte litt liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Rolla_RS

Er det bare meg eller syntes dere at det var bedre i vår. Var fler biler da,tror jeg? Men det var litt fler forhandlere osv. Virket litt mer hobby denne gangen. Var der på Lørdag i 1-2 tiden. Det var jo selvfølgelig noen skam fete men det var også noen som egentlig ikke hadde noe der å gjøre. Litt ymse kan man si!

 

Virket så *tomt* ut i år må jeg si, men det var helt klart mangen fetere biler i år enn ifjord.

Men det var et bra arragement:)

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp definetivt bedre i vår. Men Essokicker's treffet på Eikås var knall. Skal uansett ut å kjøre neste gang. Da har jeg nye dekk og valsede skjermer. Det er det beste som har skjedd i Bergen på lang tid. Men nå som det er så mange bergensere her, er det noen som har hørt noe om baneprosjektet ved Rosendal? Har holdt alt jeg kan krysset siden eg hørte det første gangen. Noen som vet noe. Alt er nyheter for meg!

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rolla_RS

Men nå som det er så mange bergensere her, er det noen som har hørt noe om baneprosjektet ved Rosendal?

 

Ikke noe utover det at det diskuteres:( håper det blir da,er ikke lange veien fra hytta!

 

Ellers er jeg enig at banekjøringa på eikås er helt knall,veldig morro det der og neste år kommer jeg på banen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan nok lese litt om banen i Rosendal her;

 

http://www.essokickers.com/cgi-bin/Blah/Blah.pl?,v=display,b=1,m=1058807940

 

Ellers var jo Bilexpo i vår en messe for firma, hvor de igjen hadde med seg de bilene de ville ha med seg, nå i høst var det et treff hvor hver enkelt kunne ta med seg sin bil og stille ut. Det er med andre ord 2 forskjellige konsepter fra samme firma, altså Bilexpo.

Det er heller ikke siste gang det blir treff/messe i Bergen, 3-4 april neste år er det klart for ny messe, da med firma og biler utstilt igjen.

 

BTW: Takk for all den gode tilbakemeldingen på treffet på Eikås, det kommer til å bli flere treff neste år også, men da vil det bli lagt opp litt annerledes for at ikke dagen skal bli like lang som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bravo Essokickers med Turbotrille i spissen. Kanon kult at noen finner på noe her i Bergensområdet. Før var det iksom Vårmønstringen og det var det. Men nå begynner det å skje saker og ting her i Bergen og. Helt supert. Må bare få gatebiler på Eikås oftere. Det er døds artig å se på og sikkert 4 ganger så gøy å kjøre.

 

Men er banen i Rosendal bestemt, eller er det bare drømmer og fantasier? Har liksom ikke hørt noe mer om det en det som står på forumet på Essokickers. Håper så sinnsykt at det kommer bane der nede. Så slipper vi å kjøre i 2 døgn for å komme til en skikkelig asfalt bane. Jeg krysser ihvertfall fingrene! Keep up the good work Turbotrille! :)

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke bare der på stabstaget.. på gatebil hadde han en 17 tommer eler 15 tommer flatscreen i bagasjerommet men ingenting som var på den...

 

For meg virker det som om han karen der liker å vise at han har mye peng like godt som å vise frem bilen... men det er nå min mening..

 

han kunne vel likså godt lagt en gullbarr eller noe der..

 

greit nok at det er en rå bil men trenger ikke dra med alt av verdier du har på gutterommet fordet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de bilene der er kun penis forlengelse...

kan dere NOEN gang se den bilen der bli kjørt på gata?. og den dagen den kjøres til en utstilling er det eventuelt på en Tilhenger inne i en lastebil eller et tog....

 

Hva er vitsen med så mye gadgets... er som de inderne i high octane 4. DO you think we have enough gadgets?....

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen der går faktisk endel på gaten.

Han bor jo langt utenfor bergen og jeg ser han nå ofte der.

 

Grunnen til at skjermen er svart er pga det ikke er lagt opp kabler til den... i tilleg er det problemer med ladingen til bilen.... Den lader ikke skikkelig hvis ikke bilen går.

 

Det er store forandringer på gang med bilen, men det kommer ikke til å vises før til våren...

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

Den bilen der går faktisk endel på gaten.

Han bor jo langt utenfor bergen og jeg ser han nå ofte der.

 

Grunnen til at skjermen er svart er pga det ikke er lagt opp kabler til den... i tilleg er det problemer med ladingen til bilen.... Den lader ikke skikkelig hvis ikke bilen går.

 

Det er store forandringer på gang med bilen, men det kommer ikke til å vises før til våren...

Bilen har blitt flittig brukt i sommer, han har vært på mange treff runndtom i norge og sverige...... Han har vel ikke så veldig mange planer for bilen i vinter (ja, jeg kjenner han) Og det med alle skjærmene er vel egentlig bare en gimmick...

Håper han skal senke den mer:D :D :D :D

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.. da har du for lite å bruke peng på visst du kjøper mange lcd skjermer og ikke har noe å koble dem på bare for å ha en gimmick...

det blir for dumt.. hva skal en med en 17 toms lcd flatskjerm i bagasjerommet og en under panseret når en ikke kan bruke dem til noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår