Gå til innhold

Bilexpo2003 i Arenum (Bergen)

Ranger emnet


JuIius

Anbefalte innlegg

Originally posted by Rolla_RS

Der har du han. HaHA. Det må være det dummeste jeg har sett i hele mitt liv. Lurer på hva han tenkte på. Klarer ikke å la være å le når jeg ser det bilde. HiHiHaHaHoHo. Dritkul :D

 

Hva faen er morsomt med det da!!Kanksje det ikke ser så veldig bra ut,men han trenger det jo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jostein

 

Hva faen er morsomt med det da!!Kanksje det ikke ser så veldig bra ut,men han trenger det jo!!

 

Trenger det? Klarer ikke helt å se for meg at noen kan mene at det der ser bra ut. Men det er min mening. Han kan pynte bilen med julepynt for min del. Men det kommer fortsatt å være morsomt.

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rolla_RS

Trenger det? Klarer ikke helt å se for meg at noen kan mene at det der ser bra ut. Men det er min mening. Han kan pynte bilen med julepynt for min del. Men det kommer fortsatt å være morsomt.

 

(psst Ironi) Det den bilen TRENGER er vel en tur på Dynga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Walter_Melon

 

 

Sludder og pølsevev! Det villdyret der skal visstnok rase fra 0 til 100 på rundt 13 sekunder. Og ifølge speedometeret så gir den seg på omtrent 175 :peace:

 

...riktignok er det UTEN vinge...

 

 

Hva kan brukes til å taue han opp til 150 da?

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Walter_Melon

 

 

Sludder og pølsevev! Det villdyret der skal visstnok rase fra 0 til 100 på rundt 13 sekunder. Og ifølge speedometeret så gir den seg på omtrent 175 :peace:

 

...riktignok er det UTEN vinge...

 

Det er en LS 1,3 vi snakker om. Utrolig vist den klarer 13 sekunder.

 

Ein ting er sikkert, man skriver ikke med stor skrift ACCENT LS 1,3 på bilen sin.

accent12.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår