fred_stian Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Driver å ser etter ny bil nå og tenkte litt på golf 3 cab, surfet litt på finn og fant ut at det også var golf 4 cab! Aldri sett det før jeg, hvordan bil er dette? En "vanlig" golf 4 med cabriolet og golf 3 dashbord? Er det elektrisk cabriolet som standard? Eller kun på noen utgaver? Ved kjøpt av styling, f.eks. frontfanger, fungerer da vanlig golf 4 fangere? Ellers noe å si om disse, noe spesielt man burde tenke på ved kjøp? Takker for alle innspill! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Det finnes to typer Golf 3 cab, en vanlig og en nyere facelift som ofte kalles Golf 3,5. den har spesielle speil, framskjermer, fanger og G4-lykter. Har også spesielt ratt og turteller, men er en G3 cab under.. Regner med at det samme gjelder som om du skal se på en Golf 3, bare at du må se på taktrekket (ofte dyrt og vanskelig å skifte på cabrioleter) og spesielt etter fuktskader i tilfelle den har fått regn inni bilen og sånt.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Finnes vel en helblods golf iv cab og om jeg ikke tar mye feil? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Finnes vel en helblods golf iv cab og om jeg ikke tar mye feil? Tror ikke det. Men er ikke bombesikker på det. Fred_stian, sorry for OT, men er det mine gamle 90-fangere du selger? :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Ikke vet jeg om det finnes, jeg har hvertfall ikke klart å finne noen på finn.no som er 100% golf 4. Det hadde jo vært helt perfekt, jeg liker virkelig interiøret på golf 4, det ville vært 80% av grunnen til at jeg evt ville kjøpt en vanlig 4'er i så fall... zoom: nei, er ikke det. Var en kamerat av meg som kjøpte de, jeg bare var med jeg! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 zoom: nei, er ikke det. Var en kamerat av meg som kjøpte de, jeg bare var med jeg! :) Åja, sant det, bare jeg som husker feil :) Sjekk tråden om den rosa 3ern med vinge her på forumet, den har satt inn Golf 4 interiør.. Bare litt sveising, så går det :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Du har ikke en link? Gidder ikke lete gjennom trådene... :P Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 http://www.finn.no/finn/car/used/result?channelId=1&keyword=golf+cab&userid=0&sort=11&siteId=1&YEAR_MODEL_FROM=1998&YEAR_MODEL_TO=2000 tada.. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Tråden til Golf 3 GTD Special Egen tråd om interiørbytte postcar, er fortsatt bare golf 3 og 3.5 cab der :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Finnes vel en helblods golf iv cab og om jeg ikke tar mye feil? Ikke fra fabrikk nei...... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 -Men han med den rosa golfen hadde jo bare satt inn seter, hvordan er det med dashbordet da? Er det mulig å få inn 4'er dashbord i en 3,5? -Er det forresten elektrisk cab på disse?så en som hadde prøvd å ta nærbilde av en eller annen knapp,ettersom jeg forsto var det el. cab knappen, men er dette vanlig? -Klima anlegg, er dette like vanlig på 3,5 som på golf 4?For golf 4 har jo knapper man trykker på for å velge temperaturen, men på 3,5 har jeg kun sett sånn som er vanlig i golf 3, sånne man vrir på, da er vel ikke dette klima annlegg? Kanskje aircondition, men ikke klima vel....? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Tråden til Golf 3 GTD Special Egen tråd om interiørbytte postcar, er fortsatt bare golf 3 og 3.5 cab der :) Jeg har da ikke sagt noe annet heller :) Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg