MRGOOK Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Trenger en såkalt 'C-nøkkel' for å kunne heise en nykjøpt Corrado. Noen som vet hvor jeg får tak i en slik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 De fleste verktøyleverandører burde kunne skaffe slike! Har sånne i skapet mitt fra Tools Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Hva slags merke er demperene? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Coiloverne er Formel K. Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Er det dyrt å justere forstilling + heising for 2000,-? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 det var litt vel drøyt synes jeg... betaler ca 800 selv, på et verksted jeg bruker.. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Coiloverne er Formel K. etter min erfaring er det et firma det er særs vanskelig å få noe som helst fra.... En gjeng med rasshøl og svindlere spør du meg Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Noen som vet om et verksted i Stavanger området som kunne heist og justert forstilling for mindre enn 2000,-? (Fjetland og Toyota skulle ha 2k...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg