Gå til innhold

Vw Audi vårmønstring på Hadeland 28/4 -07

Ranger emnet


borabora

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommer nok oppover jeg også sammen med en 200 20v til :)

 

 

 

Noen som vet hvordan det er med politi/tekniske kontroller der? Er jo ikke store stedet, men veit jo aldri!

 

Ulovlig bil altså ? hehe...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer også opp en tur:-D men ikke med min bil:-/ hehe.. skal sitte på med en kompiss i en veldig veldig feit golf II, siden jeg har mista lappen:P høh.. blir nok go' bilen stående her i Moss, borabora.. ;)

 

Gi deg. :knock: ;)

Synes du kan fikse deg sjåfør på tq'en for det jeg da. ;)

Den som er litt matt i lakken du skal sitte på med eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan det er med politi/tekniske kontroller der? Er jo ikke store stedet, men veit jo aldri!

 

Hender det er noen fartskontroller langs veien her så greit å holde fartsgrensene. Tekniske kontroller er det ikke vært altfor mange av men vet jo aldri... :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi deg. :knock: ;)

Synes du kan fikse deg sjåfør på tq'en for det jeg da. ;)

Den som er litt matt i lakken du skal sitte på med eller? ;)

 

 

 

skal sitte på i den matt svarte golfen ja.. har prøvd å ordne sjåfør, men ingen kan.. heh.. så da blir jeg nok nødt for å sitte på med André... vi må dra så tidlig vettu, så derfor er det ingen som gidder å kjøre tq'en:P heh.. møkkafolk:P

Audi A4 1,8 Turbo Quattro!

OJEOJE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal sitte på i den matt svarte golfen ja.. har prøvd å ordne sjåfør, men ingen kan.. heh.. så da blir jeg nok nødt for å sitte på med André... vi må dra så tidlig vettu, så derfor er det ingen som gidder å kjøre tq'en:P heh.. møkkafolk:P

 

Gleder meg til å se den, bra fin. :)

Begynner jo ikke før 10 så synes det er kjipe folk da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår