alekspp Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 jeg har lett å lett på nett og finner ikje noen som selger turbo manifoil til 2.9 8v motorene... kan noen hjelpe meg å finne noen som kan lage en slik til meg?? har ikje trua på at d skal gå så bra hvis jeg sveiser om den orginale.. Siter ford mondeo 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Kid Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 JMA har turbokit til C20NE: http://www.jma.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alekspp Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 finner ikje??? fant kun t 16v som vanlig Siter ford mondeo 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 De har mye som ikke står på sidene sine.. Og forøvrig kan de lage akkurat det grenrøret du vil ha. send en mail om hva du er på utkikk etter, så dukker det sikkert opp et svar med hva de kan tilby. Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skælken Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Du kæn jo ta den orginale å sætta den på opp ned .. Men da må du bygge om flensen å sånn .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg