Laks1 Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Ganske så rått. :) Nokon som veit om det er gjort mykje med denne? Eller om den er meir eller mindre "fabrikk-orginal"? Tenker da på motorytelser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Escort Speed Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 holder vel men en tråd i stede for 3???hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 det der klarer man fint med 0.9bar ladetrykk, ca 200 hk :) Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Understyring <3 Neida, nokså rått Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Masta_t: Beklager dette, internetten var ikkje som den skulle være når eg postet, derfor ble det slik. Ampfiler: Audi 100 med turbo har jo orginalt 165hk. Har den veldig lavt ladetrykk siden så "lite" hest? Med Chip for den jo 205hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 ja, orginale ladetrykket er knappe 0.4 bar. dem hadde også en motor som heter KG uten katalysator og mindre elektronikk, denne hadde rundt 180 hk. Gromme biler med fine sperre muligheter ;) Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Kor mykje tåler ein slik motor når det gjelder ladetrykk? Må være driftsikker! Hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 0.9 bar tåler den før du må ha noe tileggsprut, begynner å gå magert ved 1 bar. Vi hadde bredbåndslambda på bilen, så vi sjekka helt opp til 1.2 bar, da gikk den veldig magert, men den gikk utrolig bra! Men på 0.9 bar holder nok motoren lenge. Eneste du trenger er en bleedventil på vakiumslangen som går inn på hjernen, da hjernen kutter vis den får mer enn 0.6 bar. (bleedventilen stiller du inn så allt over 0.6bar går utenom, Har denna enda tror jeg vis du er int..) Også trenger du en bleedventil til å justere turbotrykket :) Happy tuning! Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Understyring <3 Neida, nokså rått selfølgelig får du understyring når begge bakhjula går akkurat likt, og vil dermed presse fronten fremover, helt til du får nok effekt (turbolagg skjønner du..) og river løs bekke bakhjula... Understyring meg i ræva:P Klarer akkurat samme understyringa med min mercedes... Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 0.9 bar tåler den før du må ha noe tileggsprut, begynner å gå magert ved 1 bar. Vi hadde bredbåndslambda på bilen, så vi sjekka helt opp til 1.2 bar, da gikk den veldig magert, men den gikk utrolig bra! Men på 0.9 bar holder nok motoren lenge. Eneste du trenger er en bleedventil på vakiumslangen som går inn på hjernen, da hjernen kutter vis den får mer enn 0.6 bar. (bleedventilen stiller du inn så allt over 0.6bar går utenom, Har denna enda tror jeg vis du er int..) Også trenger du en bleedventil til å justere turbotrykket :) Happy tuning! Trenger du stk bleedventiler? Ein til vakumslangen, og ein til å justere turbotrykket? Er det vanskelig å montere bleedventil? Kva er prisen på noe slikt? Dyre saker? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Hvis den hundren der har 200 hk gleder jeg meg til å prøve min 10vt med 350 hk når den er ferdig^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Da må du legge opp ein liknende film. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 blir nok noen piruetter i løpet av sommern^^:D film kommer garantert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Dette lover bra Rioi. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 http://video.google.com/videoplay?docid=-1353643748603111328&q=writing+quattro trenger ikke så mye power for å gjøre dette Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.