lazzario Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Golf II er vel generelt dårlig isolert. Flere har vel merket at man hører vinden suse osv når man ligger i rundt 70 - 90 km/h. Nå som høstværet kommer har jeg lyst til å stenge vinden og bråket ute! ;) Noen som har noen råd eller forslag til hvordan man skal føle seg litt mer "isolert" i golfen ? =) Flere som er lurer, eller er det bare meg ? Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 en ide kan være å sjekke de gummilistene på vinduene på døren... om de har sklidd litt ned, yler det som faen... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 hmm jeg var faktisk på vei for å ta UT støydemping av mine golfer jeg. dere er rare... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 løsningen er like enkel som den er genial.. .) lev med det!! skru opp volumet! :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Enig, er ikke annet å gjøre enn å leve med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Du kan alltids ta asfaltmatter i dører, gulv +++. Ulingen kommer vel av at det ikke er tett et eller annet sted, så finn ut hvor og bytt gummilist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 ja, skru opp musikken og ta deg en rånings i brua, Bakken :D :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 De som snakket om å ta ut støy dempingen ville gjøre dette for å spare vekt ? Hva med å rive ut asfalten å heller sprute på noe nois killer ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by Sonick De som snakket om å ta ut støy dempingen ville gjøre dette for å spare vekt ? Hva med å rive ut asfalten å heller sprute på noe nois killer ? heh, er ikke noise killer bortimot like tungt da, om du skal ha det til å dempe like mye? Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Tror nok du tok sterkt feil der ... hele poenget med noisekiller er at det skal være lettere en asfalt - fant ikke noen tall, men vet det er mye lettere en asfalt - ved samme demping .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by Sonick Tror nok du tok sterkt feil der ... hele poenget med noisekiller er at det skal være lettere en asfalt - fant ikke noen tall, men vet det er mye lettere en asfalt - ved samme demping .. ok2k.. om du leste posten min så så du at det var utformet som et spørsmål :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by hfracing hmm jeg var faktisk på vei for å ta UT støydemping av mine golfer jeg. dere er rare... WORD :) ut med tepper baksete og isolasjon.. vekt er din fiende :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Pfft! Golf veier så lite fra før av atte man kan stappe inn så mange tepper og alt mulig dritt man vil, og den veier fortsatt mindre enn mange andre biler :D Danna, hva skal jeg skru opp med a ? Da man har uvedkommede inni bilen til å plukke ut det du har funker det jævelig dårlig! Jævla frekke faanskaper.. Men fått fiksa hullene i dørene og bulker nå. 4 nylakkerte dører + skjerm :D Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 hehe, ja faen stemmer det..bra du har fått fiksa alt nå da :) kom det på mye eller ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Fikk lurt alt under egenandelen på forsikringa.. Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg