Gå til innhold

min bedre halvdels golf3

Ranger emnet


icemanx

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå må ikke du være så eplekjekk da azzido.. du kjører trossalt rundt i en kebab bil du ikke er så glad i.. konstruktiv kritikk er greit men...

 

Jeg syntes bare at type r hører honda til. Ellers så kjører jeg en kebabtralle fortida ja... men dere som kjenner meg vet at jeg har hatt endel annet som stiller i annen klasse og at jeg i framtida vil også komme med noe grommere noe...

 

Hadde f.eks en s15 silvia på bestilling helt til avgiftsøkninga kom f.eks.

 

men tilbake til topic.

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå driter hverken jeg eller fruen så mye cash at vi gidder å handle nye stoler ( de der har jeg hatt stående i kjelleren i ca 3 år uten å bruke ) bare pga skriften på dem.. :P må sveise om understellet på dem bittelitte grann for at dem skal stemme i 3'er golfen ( da understellet opprinnelig ble bygget for 2'er golfen min ) .. føttene i 3'ern sitter 5.5 cm bredere en i 2'ern.. så tenker jeg skal kappe av den delen som holder føttene og skjøte inn en 5.5cm lang bit også sveise det sammen igjen. regner med jeg skal ta det på tirsdag ( hvis ikke noe annet dukker opp )

- 92 Vento 1.8

- 88 Golf2 GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg kanskje vanskelig med deg,men hadde det ikke vært smart og hatt en skrå på veggen på kassa for å få den så lang inntil seteryggen som mulig for å spare plass?? er noe jeg har gjort opp gjennom årene..

 

mulig.. men jeg skal ha forsterkerene på baksiden av kassen.. så det spiller ingen rolle om det er skrå der eller ikke.. dessuten har jeg ikke noe verktøy til å kappe skrå på platene..

- 92 Vento 1.8

- 88 Golf2 GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår