Gå til innhold

Nordmøre Gatebilklubb: Vårtreff @ Lånke 28.April 07

Ranger emnet


Protrek

Anbefalte innlegg

 

Vi sees igjen snart!! Gatebilfestival i Surnadal 4.august og Høsttreff Lånkebanen 1.september!

 

kommer på begge,å som vanlig i edru tilstand å med kameraet:)

har ikke sansen for å gå full på biltreff

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fornøyd med treffet jeg og. er jo det me de fulle folka, men ellers morro., ble jo en del biler og....og været ble jo bra:) var ikke det mest pene været kl 08.00 nei. regnet på vei til treffet. :P

kommer neste år og. og sikkert mange år framover.

er vel årets høydepunkt i midtnorge dette.:)

var jo litt morro og stikke av med utstillingsprisen og:)

 

så stå på og fortsett med disse treffene.! ;)

x-biler: VW golf 2

BMW E36

Opel Calibra, astra gsi og corsa

Audi TT,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

harry...harry...og atter harry... tror jeg begynner å bli for gammel for detta altså...gauldal gatebil stilte med noen fine biler - rød a3, rød 5 golf og en peugeot cab... ellers sto vel resten av de feite bilene på park plassen...kommer ikke igjen neste år... :)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

harry...harry...og atter harry... tror jeg begynner å bli for gammel for detta altså...gauldal gatebil stilte med noen fine biler - rød a3, rød 5 golf og en peugeot cab... ellers sto vel resten av de feite bilene på park plassen...kommer ikke igjen neste år... :)

 

 

Helt enig. De som skal ut på bane blir selfølgelig prioritert. men de som skal inn på utstilling kunne ha blitt filtrert, få ut drittbilene og inn med de gjennomførte/fine og de ikke så vanlige bilene.

Ble dritt lei av å se golf og BMW. Virker heller ikke som japser som ikke skal kjøre på bane slipper inn heller. Ble bare vinket rett bort på plenen da jeg kom til inngangen. PÅ tur ned til banen ble vi møtt av BARE audi,bmw,opel og vw...

Bra vi har eget japsetreff også. Kommer ikke neste gang dere skal ha treff jeg heller...

1987 Toyota Supra 2.5TT. 1991 Totoya Celica GTI. 2004 Toyota Avensis. 2002 Toyota Mr2 mk3 (x). 2001 Lexus IS200 sport (x.

)Noe du lurer på om Toyota: http://www.ts-ogn.no/phpBB3/index.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da har jeg også fått somlet meg til å lastet opp de bildene jeg tok. Alle sammen kan dere finne her : http://www.nordmoregatebilklubb.comunder bilder fra biltreff.

 

 

Pokal vinnere :

 

Beste Kvinnelige sjåfør: (rød BMW E30)

normal_PICT2945_resize.JPG

normal_PICT2875_resize.JPG

 

Beste Mannlige Sjåfør: (Volvo 245)

normal_PICT2947_resize.JPG

normal_PICT2910_resize.JPG

 

Best in Show: (rød Volvo 240 ?)

normal_PICT2948_resize.JPG

normal_PICT2939_resize.JPG

 

Breisladd vinner : (BMW M5)

normal_PICT2950_resize.JPG

normal_PICT2936_resize.JPG

 

Dagens Peneste bil: Opel Astra GSI

normal_PICT2951_resize.JPG

normal_PICT2800_resize.JPG

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

normal_PICT2977_resize.JPG

 

 

DENNE BLE FUNNET ETTER TREFFET... Ta kontakt med noen i styret for å få den tilbake.. Vi har den i vår varetekt intill videre.

 

Tror kanskje jeg vet hvem dette er sin. En kompis av meg gikk rundt å lette etter hjelmen sin hvertfall. Skal spørre han ;)

1987 Ford Scorpio 2,9i GL

1983 Ford Granada 2,8 GL

En god sladd forlenger livet!

Volvo har TIC, Ford har TIKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheeh for et bilde:P,

 

og til deg DCA: slutt og latterliggjør deg selv da. hoff sjemmes på dine vegne. stakkars mann tenke æ!

 

hvis du har så mye imot nordmøre sine treff så får du vell bare sitte hjemme neste år da å klå deg på taska, mens resten er på biltreff og koser seg.:)

 

er vell ikke stor tvil om at dette er det beste treffet på lånke og i midtnorge. noe det har vert i flere år nå!

x-biler: VW golf 2

BMW E36

Opel Calibra, astra gsi og corsa

Audi TT,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger foresten med det samme bare ut litt info om bilen, for de som har intresse av det.

 

Opel astra GSI 92-mod

 

Motor:

 

C20XE (2,0 16v) blålakkert blokk, polert orginalt grenrør (bortslipte sveiser i innløp), carbon ventil- og kamremskåpe, polert generator og feste til tennspole, Power Boost valve, blålakkert innsug, polert Friedrich Motorsport innsugshus, blålakkert tendstiftskåpe, åpent luftfilter (70 mm tillsluttning) med polerte, rustfrie rør plasert i framskjermen, Gruppe N-chip, 2,5" avgas med Nooze 3" karbonlyddemper med 4" rustfritt sluttrør.

 

Transmission:

 

F20 girkasse, shortshift, lengre spake, Kep 4-punkts sinterlamell med stumt sentrum, orginal trykkplate

 

Hjuloppheng:

 

Supersport senkesett (65mm) med progressive fjærer og gassdempere. Calibra Turbo fjærben og nav, dermed 5*110 i boltdeling. Powerflexforinger i frambru. Subframe og berearmer sandblåste og lakkert blanksvart, fjærben sandblåstee og lakkerte blå, tilsammens med fjærer. Bakakslingen bortplokket og overhalt, sandblåste og lakkert blanksvart. Nav bak fra Saab 900 NG med boltsirkel 5*110.

 

Bremser:

 

Fram 286x28mm slissede skiver fra Saab 900, Original bakre bremsekalipper med Saab 900NG 260x10 mm solide, slissede skiver. Allt pulverlakkert blått. orginalklosser.

 

Felger/dekk:

 

På gaten: Felgene er 8*19 Comptech black (ET40), med BF Goodrich G-force 215/35-19

 

Karosseri:

 

Essex Agressorfront for Corsa B, breddet, forlenget og sektionert for og passe Astra, påbyggd med integrerad netting-grill for og passe framlys og skjermer, alt gjort i glassfiber. Astra G framre sorte klarglasslykter, panser i carbon, opprinnelig fra Astra-93 med badlook i og egendisignet luftinntak, framskjermerr i glassfiber breddet ca 15mm per side med igjenntettede blinklyshull og ”carosseriknekk” samt modifisert for nye framlyktene. Igjennsparklede midjelister, Nooze Suprasideskjørt ombygd for Astra, SP Sport-speil med blinklys i chrom-look, . Bakre, runde skjermer (org framskjermer som er ombygd) breddet ca 30 mm per side. Orginal bakfanger med hjemegjort bakleppe, i glassfiber. Bakluken renset for emblem. Originaltakvinge med påbyggd shogunvinge, med carbonblad. Blått neon under bilen. lexus-baklys.

 

 

Interiør:

 

Sparco Mugello moccaratt, Sparco-pedaler, to stk blå Realcar cabon stoler, Sparco blåe 4-punktsbelter, a-stolpe med lamda, vacum og volt. og i midtkonsollen vann og olje temp samt boost. og en stor turteller . Lakkerte paneler, veltebur pulverlakkert svart, fjernet baksete. Plasma belyste instrumentskiver. + smånips naps:P

 

Bilstereo:

 

clarion touch screen spiller med 7" sjerm.

focal front komponentsett og 6x9” bakhøytalere

1x pioneer subb

RF monoblock

Cadence 1,2 condensator

x-biler: VW golf 2

BMW E36

Opel Calibra, astra gsi og corsa

Audi TT,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. De som skal ut på bane blir selfølgelig prioritert. men de som skal inn på utstilling kunne ha blitt filtrert, få ut drittbilene og inn med de gjennomførte/fine og de ikke så vanlige bilene.

Ble dritt lei av å se golf og BMW. Virker heller ikke som japser som ikke skal kjøre på bane slipper inn heller. Ble bare vinket rett bort på plenen da jeg kom til inngangen. PÅ tur ned til banen ble vi møtt av BARE audi,bmw,opel og vw...

Bra vi har eget japsetreff også. Kommer ikke neste gang dere skal ha treff jeg heller...

 

Jeg er veldig enig jeg også. Alt for mange like biler på utstillingen og lite japse kontra Bmw f. eks. Så mange fete biler som sto på parkeringsplassen og mange kjedelige på utstillingen. Var mange biler som fortjente å stå utstilt mer enn min!

 

Og til deg "Wunder-Bjarne": Så lenge du kjører bil med intercooler uten turbo tror jeg ikke du skal skrike så høyt om å latterligjøre seg selv ;)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til deg "Wunder-Bjarne": Så lenge du kjører bil med intercooler uten turbo tror jeg ikke du skal skrike så høyt om å latterligjøre seg selv ;)

 

ic'n er sikkert kobla rett på aircondition da vettu xplod... trodde du visste sånt jeg :P

- 2002 Toyota Celica T-sport

- 1993 Mercedes 190E

x 2002 "Lotus" Speedster

x 1999 Nissan 200sx Z-edition

x 2000 Toyota Celica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår