Gå til innhold

Nordmøre Gatebilklubb: Vårtreff @ Lånke 28.April 07

Ranger emnet


Protrek

Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe:P jaja. icn er der fordi fronten er bygd for den, og vill se latterlig ut uten. og fordi det var turbo i bilen for ikke lenge siden. noe som kommer på igjenn om ikke lenge. må bare vente til politiet i trondheim har stoppet meg så mange ganger at de ikke gidder lengre,. noe jeg er på go vei me. lei av å bli stoppet for sjekk. ikke lurt me noe turbo som ikke er godkjent da.

 

når bilen ikke er så intressang lenger. så skal turboen i.;) så ser ikke helt vitsen med og fjerne ic-en nei.

kann ikke si jeg føler meg så frykterlig latterlig pga en i ic i fronten nei:P men er jo artig at andre gidder og drive å henge sej opp i d.

x-biler: VW golf 2

BMW E36

Opel Calibra, astra gsi og corsa

Audi TT,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. hoff. de irriterer meg. spes framsjermen o.l. ble påkjørt av min far. + framfanger. tar nedi over alt vettu. menmen. driver mest å koster på til montering av turboen og div motor nå. så blir ikke fixet med det første.

 

lagt om til vinterdekk i dag no så, må på visning i morgen. (for lav bakkeklaring,lite klaring i hjulbuer og store dekk/felger)

politiet hadde vist en dårlig dag heh.

x-biler: VW golf 2

BMW E36

Opel Calibra, astra gsi og corsa

Audi TT,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheeh for et bilde:P,

 

og til deg DCA: slutt og latterliggjør deg selv da. hoff sjemmes på dine vegne. stakkars mann tenke æ!

 

hvis du har så mye imot nordmøre sine treff så får du vell bare sitte hjemme neste år da å klå deg på taska, mens resten er på biltreff og koser seg.:)

 

er vell ikke stor tvil om at dette er det beste treffet på lånke og i midtnorge. noe det har vert i flere år nå!

 

 

oj så sur... jeg synes bare at sånns om den 5'er golfen er en mye pener og råere bil enn den du har... latterlig gjør ikke meg selv pga at jeg ikke syns små plastikk rotter ikke er smakfulle...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er vel ikke akkurat sur for at du ikke likte bilen min nej. kunne vel ikke brydd meg mindre, er vel heller måten du opptrer her på forumet/denne tråden på jeg syns er latterlig;)

 

hvis treffet/treffene er så dårlige så er det jo bare og finne seg noe annet og gjøre denne dagen;) er ikke vanskligere enn det:)

x-biler: VW golf 2

BMW E36

Opel Calibra, astra gsi og corsa

Audi TT,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skriver mine meninger...liker ikke treffet og har vel gitt uttrykk for at jeg finner på noe annet neste år... har vel ikke vært spes aktiv på forumet her i det siste så du kan vel bare slappe av...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår