ailenrock Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Jepp, snakket med han sist uke, hyggelig type. ba meg ringe han opp igjen denne uka her, kanskje han hadde fått de inn på lager nå! Stylinga har kommet nå, men er litt i tvil når det gjelder frontfangeren, hvordan skal denne monteres? er snakk om denne. må jeg da kutte i orginalfangeren rett under den svarte lista, for så å feste den der? plastsveise osv? Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Om du ser litt nøye etter på bildet, er denne limt oppå den andre. Men det blir sjelden pent. en den i plast? i så fall må det vel være samme type plast som den fangeren om du skal plastsveise... Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Om du ser litt nøye etter på bildet, er denne limt oppå den andre.Men det blir sjelden pent. en den i plast? i så fall må det vel være samme type plast som den fangeren om du skal plastsveise... Sjelden pent :s hmm. jeg skal få hjelp av en med peiling. men han var litt usikker selv, på hva som skulle gjøres. den er av plast ja! skal jeg ikke kutte i den orginale i det hele tatt da? hørtes ikke ut som det vil bli det beste resultatet? noen med erfaring? Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Noen som vet? skal sansynligvis leveere den inn til han som skal montere fronten, så hadde vært greit å kunne gi han litt info Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Etter mye om og men, så gikk jeg for å beholde den fronten jeg kjøpte. Trodde det ble litt mye kluss med montering, men har fått hjelp av en veldig dyktig en som skal hjelpe meg. Så nå er bilen levert inn til han, hvor senkesett, og fullt stylingsett monteres, i tilegg til at han lakker det. Har også fått baklyktene nå, så nå tar dette her form:) Venter kun på felgene, som tar åååårevis føler jeg. Har reservert et par på dekkshift.no, men han har ikke fått de inn enda. Jaja, ting tar ting! Bilder kommer senere:) Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Hele denne tråden raknet, har ikke hatt kamera så. Men nå er bilen ferdig, felgene kommer i neste uke. Alt er montert, kommer med bilder ikveld :) her er felgene jeg bestilte, i 18 " Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Med di nye felgene nå, så tror jeg resultatet blir bra ;) Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Ble meget bra det. De felgene var nice :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Takk skal du ha:) veldig fornøyd selv også. ! Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 blir bra det der;) Hva ga du for felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 blir bra det der;) Hva ga du for felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Fikk de for 9200 inkl dekk :) 225/40/18 Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Andre med bakfanger som har problem med at det smelter pga varmen fra potta? Er eneste mulighet å kappe av en del? Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Da har felgene kommet, her er noen bilder Skal få satt de på ikveld, må vel til å legge planker under hjula å alt pga sideskjørtene.. Streeess. Skal prøve å få tatt bilder av de på bilen ikveld=) Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 ah nydelige felger;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg