Eirik190e Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 hei, må skifte motor på min 190e- 83 mod, kan jeg bruke en motor fra 87?? passer den?? mvh Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 ja passer den. men dette er ikke e klasse:P hehe Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jondgr Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 du kan oppleve forskjeller på motorene. Jeg har gjort samme operasjon. Den nye motoren din vil ha litt andre følere og litt annerledes fordelt ledningsnett, men passer om hverandre. Hittil har j slitt mest med å få til oljetrykkmåler og turteller.. og motorfestene må du få med deg. Eller bruke de gamle på den nye slik jeg gjorde. Også er d jo justerbar tenning på den nye;) Siter VW Passat 1.9tdi '98 stv [x] MB 190E 2.0 '85 16v-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg