Fresern Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Finner ikke hva slags blow off ventil som sitter på bilen på linken under. Skulle gjerne visst hva den heter eller en med tilsvarende lyd. Takker for alle svar! http://www.youtube.com/calixxx90 (fiat puntoen) Siter Tut og kjør!! Øl, nakne damer og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 ikke sikkert det er noen dumpventil der gitt.. blenda slanger bare.. ikke sikker Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Det der er vel en resirk. ventil. Har samma lyden i Cosworthen og der kjører jeg med resirk. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Det der er nok lyden av at luften bremser turboen ja, det vil si ingen dumpventil i det hele tatt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fresern Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Hmm... blir ikke helt klok på disse svarene. Jeg vil nå tro det er en blow off ventil siden lyden er såpass høy. Lyden går altså i flere trinn før trykket blir borte. Dvs at en skulle tro lyden var anderledes hvis det var slik at det ikke var noen ventil der. Det er heller ikke store motoren i denne fiat punto gt'en heller, så må nok være en ventil inn i bilde. ...men det er jo også en grunn til at jeg spør! :) Siter Tut og kjør!! Øl, nakne damer og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Er nok ingen dumpventil der nei, er samme lyden som jeg har det der, (min er kaputt og ikke byttet enda) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fresern Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Hva er det da som lager lyden? Denne har noe av samme lyden. Se ca halvveis før motoren er i bilen. http://www.youtube.com/watch?v=CJlR_zIwmiE Siter Tut og kjør!! Øl, nakne damer og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fresern Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 eller denne: Siter Tut og kjør!! Øl, nakne damer og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 noen som vet navn og litt om den siste. utrolig tøff lyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 noen som vet navn og litt om den siste. utrolig tøff lyd Han har nok bare en ventil som er for liten. Derfor står den å slår sånn. Egentlig skulle man tru han kjørte uten ventil, men da pleier lyden å være skarpere. Er hvertfall mye skarpere lyd på min egen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg